مرجع خبری پرسپولیس : مازیار زارع پس از پیروزی سرخپوشان تهرانی در برابر شاهین بوشهر، به گفت و گو نشست که ماحصل آن را در پی، می‌خوانید:

– هواداران پرسپولیس در طول بازی شعار انتقام انتقام سر می‌دادند. می‌شود اسم این برد را انتقام گذاشت ؟
این برد، برد با ارزشی بود. در چنین بازی‌های پرفشاری به دست آوردن چند برد پیاپی کار ساده‌ای نیست. باید نگاهی به نتایج تیم‌های اسم و رسم دار انداخت تا ارزش این بردها مشخص شود. ما در این بازی 10 نفره هم شدیم و همین کارمان را سخت کرد. به هر حال فوتبال یک بازی 90 دقیقه‌ای است و برنامه‌های تاکتیکی یک تیم با اخراج یک بازیکن، کاملا دگرگون می‌‌شود. ما یک بازی سخت و مهم را بردیم و این حتما ارزشمند است.


– بازی را چطور دیدی ؟

شاهین بوشهر بسیار خوب و با انگیزه بازی کرد. آنها فشار زیادی را روی تیم ما آوردند و اصلا یک تیم دست و پا بسته نبودند.


ما نیمه اول خوب نبودیم اما برای نیمه دوم با برنامه به میدان آمدیم و بهتر بازی کردیم. متاسفانه اخراج فشنگچی باعث شد فشار روی بازیکنان بیشتر شود. بعد از بازی همه افتاده بودند روی زمین.

– قبل از اینکه ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کنی، علی دایی پیغامی را توسط علی عسکر به تو و کریم باقری رساند. بلافاصله هم با هم درمیانش گذاشتید و توپ هم گل شد. پیغام دایی چه بود ؟
آقای دایی درباره نحوه زدن ضربه نکته‌ای را گفت. من هم ضربه را زدم و خدا را شکر گل شد.


– از عملکرد خودت در پرسپولیس رضایت داری ؟

ببینید! می‌خواهم یک صحبتی را اینجا مطرح کنم. شاید همه از من انتظار داشته باشند که پشت محوطه جریمه حریف باشم و زیاد هم شوت بزنم. اما من کارهایی را انجام می‌‍دهم که آقای دایی از من می‌خواهد. وظایفی که شاید خیلی به چشم نیاید اما حتما در کار تیمی تاثیر دارد. هافبک دفاعی وظیفه‌اش جمع کردن تیم است. من در این پست، بیشتر از اینکه به خط حمله کمک کنم باید به خط دفاعی کمک کنم. بنابر این باید دید وظیفه تعریف شده برای من چیست و عملکردم در آن نقش، چطور  است.


­- ارزیابی‌ات از عملکرد خط هافبک این فصل پرسپولیس چیست ؟

هر چند ما با یک تیم مواجه هستیم و نتایج، محصول عملکرد تیمی است اما من فکر می‌کنم نقطه قوت امسال پرسپولیس خط هافبک آن است. پرسپولیس در خط هافبک، بازیکنان خوبی دارد که به خوبی کار می‌کنند و در صورت لزوم می‌توانند جای یکدیگر را هم پر کنند.


– آینده این پرسپولیس را چطور می‌بینی ؟

ما هنوز اول راهیم و باید به این تیم فرصت داد. روز به روز بهتر همدیگر را پیدا می‌کنیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. با تمرینات خوب و منظمی که داریم و با شناسایی و برطرف کردن نقاطی که از آنها ضربه می‌خوریم بدون شک، کابوس حریفانمان می‌شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)