مرجع خبری پرسپولیس : بعد از باخت برابر تراکتورسازی تبریز و عدم نتیجه پرسپولیس در چهار بازی متوالی هواداران این تیم پیگیر علل باخت هستند.در همین رابطه گفت و گویی داشتیم با غلامرضا رضایی:

 

پرسپولیس علی رغم برتری نتیجه را واگذار کرد، چرا؟

بازی با تراکتورسازی در تبریز سخت است ولی همه دیدند که تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت در حالی که هیچ تیمی نتوانسته بود تا این حد در تبریز آنها را زیر فشار بگذارد. بچه ها همه از جان مایه گذاشتند و آنها تنها با یک پنالتی برنده شدند. خب اگر پنالتی های ما را هم داور در نظر گرفته بود نتیجه بازی عکس می­شد.البته ما با این شرایط شرمنده هواداران هستیم و از همین هفته سعی می کنیم با یک برد به روال خوب­مان برگردیم.

 

آیا رفتن تو به گوانگجو تاثیری در روند بازی­هایت در لیگ برتر گذاشته است؟

 

من در بازی با سپاهان بعد از 8 بازی در 21 روز و در حالی که 4 ساعت هم اختلاف زمانی داشتیم به تیم ملحق شدم و این شرایط قطعا تاثیر خود را در شادابی و خستگی من می گذارد. پیش از رفتن به گوانگجو بازی زیبایی را برابر استیل اذین به نمایش گذاشتیم ولی بعد از آن چندین امتیاز مفت را از دست دادیم. این هفته شرایط بدنی مناسب تری دارم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردیم.

 

تیم مشکل گلزنی دارد و یا از نظر روانی بعد از دریافت گل نمی تواند تمرکز خود را پیدا کند؟

موقعیت هایمان زیاد است و من در بازی با تراکتورسازی موقعیتی نداشتم که گل بزنم در بازی­های قبلی هم موقعیت­های خوبی برایمان پیش آمد که اکثرا روی ما خطای پنالتی شد. من فکر نمی کنم مشکلی در خط حمله داشته باشیم.به هر حال مشکلاتی هم داریم، تیمی که چهار باخت پی در پی دارد حتما نقاط ضعفی دارد و این باخت ها بی علت نیست. ما تمام انتقادها را می­پذیریم و امیدواریم این تیم بتواند بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)