مرجع خبری پرسپولیس : مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس از پيگيري دو راهكار براي رفع مشكل افشين قطبي خبر داد

 

مصطفي شكري در خصوص پرونده افشين قطبي اظهار داشت: به دنبال اين نيستيم تا تهديد و موارد ديگر بشنويم چون بر اين اصل پايبنديم كه ماليات قطبي ربطي به ما ندارد.

وي افزود: به آقايان پيشنهاد مي كنيم به جايي كه به دنبال تهديد يا مسئله ديگر باشند، سعي كنند اين مشكل را از لحاظ مالي حل كنند. براي رفع مشكل قطبي دو راهكار وجود دارد كه يكي از آنها اين است كه ايشان از طريق گفت و گوهايي كه با وزير دارايي خواهد كرد، مشكل را حل كند.

 

 

 

شكري ادامه داد: قطبي اگر از طريق وزير دارايي وارد عمل شود، ابتدا مي‌تواند به ماده 216 مراجعه كند؛ يعني اعتراض به نحوه ماليات تا كميسيون تشكيل جلسه دهد و شايد اصلاحي در اين مورد شود. ايشان همچنين مي‌تواند با استفاده از قانون 251 اعتراض خود را به اين مورد نمايد تا كميسيوني سه نفره تشكيل شود و كارهاي كارشناسي مجدد روي پرونده ايشان انجام شود.

مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس درباره هوار ملامحمد گفت: اگر اين بازيكن عراقي با تيم‌هاي ليگ برتري قرارداد نمي‌بست، 20 درصدي كه بايد از قراردادش به ما تعلق مي‌گرفت، منتفي بود؛ اما حالا كه با استقلال قرارداد امضا كرده و دوباره به يك تيم ليگ برتري آمده، بدون هيچ قيد و شرطي بايد پول ما را بدهد. حالا كه استقلال مي‌خواهد از ايشان شكايت كند، به دنبال اين كار نمي‌رويم تا ببينيم تلكيف او با استقلال چه خواهد شد. قطعا بايد 20 درصد قراردادش را به ما پرداخت نمايد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)