مرجع خبری پرسپولیس : اين تعطيلي كشدار ليگ، بيش از همه شايد پرسپوليسي‌ها را خوشحال كرد و فرصتي داد به دايي و مردانش تا خود را آن گونه كه بايد، بسازند.

 

اتفاقي كه به نظر مي‌رسد در حال رخ دادن است و مهدي شيري اميدوارانه درباره‌اش مي‌گويد: «شرايط‌مان خيلي خوب است. شايد حتي بهتر از اردويي كه در تركيه داشتيم. در بازي اول‌مان هم توانستيم اسپارتاپراگ را با يك بازي خوب ببريم و غير از نتيجه، گلزني تيم هم اميدواركننده بود.

 

وی ادامه داد: از نظر فني واقعا عالي بوديم و اين مي‌تواند يك شروع خوب و دوباره براي پرسپوليس باشد. البته هنوز كمي كار داريم اما به شرايط ايده‌آل خيلي نزديك شده‌ايم و اين خوب است.»

 

مهدي شيري كه در بازي اول حدود نيم ساعت فرصت حضور در ميدان را به دست آورد اين اردو را بسيار خوب توصيف مي‌كند: «خدا را شكر همه چيز خوب است، تمرين‌ها به بهترين شكل انجام مي‌شود و حريفاني هم كه با آنها روبرو مي‌شويم از تيم‌هاي خوب اروپا هستند. من فكر مي‌كنم سطح اين بازي‌ها بالاتر از بازي‌هاي ما در تركيه است.»

 

شيري، تيم اسپارتاپراگ را يك تيم فيزيكي مي‌داند: «حريف اول ما يك تيم قلدر و با قدرت بدني بالا بود با اين حال ما مي‌توانستيم سه چهار گل ديگر هم بزنيم. در مجموع خواسته‌هاي كادر فني را در زمين اجرا كرديم و خوشبختانه آنها هم بعد از بازي رضايت كامل داشتند.»

 

وي در واكنش به انتقادها بابت آن دو گل خورده در همين بازي مي گويد: «گل خوردن هم جزيي از فوتبال است و نمي‌شود گفت دفاع‌مان ضعيف است. اين را هم بايد در نظر گرفت كه ما جلوي يك تيم بزرگ اروپايي بازي كرديم و اصلا ضعيف‌تر از آنها نبوديم.»

 

مهدي شيري ادامه مي‌دهد: «امكانات و شرايط همان است كه انتظارش را داشتيم. اگر در تهران مي‌مانديم گرفتار حاشيه‌ها مي‌شديم و نمي‌توانستيم خيلي خوب تمرين كنيم ولي اينجا در آرامش فقط به فكر فوتبال هستيم و فقط اميدوارم ديگر براي‌مان حرف و حديث درست نكنند. من نمي‌دانم حرف‌هايي را كه درباره ما زدند از كجا آورده بودند و كي مي‌خواهند دست از سر پرسپوليس بردارند. متاسفانه نكته‌هاي مثبت را كسي نمي‌بيند و همه فقط مي‌روند سراغ حاشيه‌سازي‌هاي دروغ. اميدوارم در جواب اين شايعه‌ها بتوانيم نتيجه بگيريم تا ديگر كسي جرأت نكند با پرسپوليس اينطور رفتار كند.»

 

شيري در مورد تفاوت اين اردو با اردوي تركيه مي‌گويد: «در اردوي قبلي بيشتر شرايط خودمان را ارزيابي كرديم و فشار تمرين‌ها هم بالا بود اما اينجا و در اردوي امارات توقعات مربيان بالاتر و شرايط تيمي ما از هر نظر بهتر است.»

 

هافبك پرسپوليس بسيار اميدوار است كه با شروع مسابقات ليگ، امتيازهاي از دست رفته جبران شود: «ما شايد از معدود تيم‌هايي باشيم كه از اين تعطيلي ليگ نهايت استفاده را برديم و مطمئنم اثرات مثبت آن را در بازي‌هاي ليگ شاهد خواهيم بود. در حال حاضر سطح آمادگي بازيكنان هم خوب است و با حفظ اين مهم نتايج قابل قبولي در 14 هفته پاياني به دست مي‌آوريم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)