یکشنبه 23 فروردین(10:38)

مرجع خبری پرسپولیس : نعيم سعداوى امروز بى سر و صداترين مربى پرسپوليس و دستيار نلو وينگادا سرمربى پرتغالى اين تيم محسوب مى شود اما قطعاً شنيدن ديدگاه هاى او در مورد پرسپوليس و مسابقاتش نمى تواند خالى از لطف باشد. به بهانه بازى پرسپوليس و پيكان به سراغش رفتيم و دقايقى كوتاه با او به گفت وگو نشستيم. با ما همراه باشيد:
pnnc • اوضاع تيم قبل از بازى با پيكان چطور است؟
خدا را شكر. بايد با مشكلات بسازيم و كنار بياييم. وضعيت تيم خوب است اما چند بازيكن مصدوم داريم و كريم باقرى هم ۳ اخطاره است و نمى تواند برايمان بازى كند. با اين وجود سعى داريم با بهترين وضعيت مقابل پيكان قرار بگيريم.


pnnc • يعنى مى شود انتظار داشت مثل بازى مقابل الغرافه، پرسپوليس را در ميدان ببينيم؟
مى دانم منظورتان چيست. خيلى ها امروز مى پرسند كه چرا وضعيت پرسپوليس در بازى هاى ليگ و آسيايى كاملاً متفاوت است. بايد بگويم چون شروع بازى هاى ما در آسيا با روندى خوب همراه شد، بچه هاى ما را حسابى به موفقيت در اين مسابقات اميدوار كردند. به همين خاطر است كه بازى هاى خوبى از پرسپوليس در بازى هاى آسيايى ديده ايد.

pnnc • اما اين دليل نمى شود كه در ليگ اميدوار نباشيد.

درست است اما بالا رفتن حساسيت مسابقات در پايان فصل از يك طرف و شرايط داورى كه خودتان بهتر مى دانيد چگونه بوده تا حدود زيادى انگيزه ها را از بچه هاى ما گرفت. به خصوص اين كه مسأله قهرمانى هم كاملاً از دست رفت. بعد هم فشردگى بازى ها در اين روزهاى پايانى ليگ بيشتر شد و آمار محرومان و مصدومان ما را بالا برد وگرنه ما هم مى دانيم بايد براى كسب مقام سوم سهميه آسيا تلاش زيادى كنيم.
 

pnnc • اما اين تلاش در بازى هاى داخلى اصلاً ديده نمى شود!
استراتژى ما اين است كه امسال حتماً اين مقام را به دست بياوريم. هنوز فرصت لازم را در ليگ در اختيار داريم اما اگر در ليگ اين مهم مسير نشد قطعاً در جام حذفى به آن دست پيدا خواهيم كرد.
 

pnnc• شناختى از تيم پيكان داريد؟
پيكان تيم بسيار خوب و با انگيزه است كه از يك مربى دانا و خوب بهره مى برد. مى دانيد كه هر تيمى وقتى جلوى پرسپوليس قرار مى گيرد سعى مى كند با دو برابر توانش مقابل ما ظاهراً شود. شناخت خوبى روى نقاط ضعف و قوت اين تيم داريم و انشاءالله از آن براى برد مقابل پيكان استفاده مى كنيم.
 

pnnc • ظاهراً پرسپوليس بدون بازيكنان بزرگش در ليگ نمى تواند آن طور كه بايد و شايد نتيجه بگيرد. اين بار هم كريم باقرى را در اختيار نداريد. بدون او دچار مشكل نمى شويد؟
وقتى بازيكنان بزرگمان در زمين مسابقه در مديريت بازى به كادرفنى كمك زيادى مى كنند قطعاً غيبت كريم هم روى كار ما تأثير مى گذارد اما تلاش مى كنيم با كمك ساير بازيكنان جاى خالى او را پر كنيم.
 

pnnc • روى نيمكت خيلى آرام هستيد. دليل خاصى دارد؟
وظايف هر كدام از ما تقريباً تعريف شده است. وينگادا با تمام همكارانش ارتباط خوبى دارد و با همه آنها مشورت مى كند اما قرار است بحث انتقال مسائل به بازيكنان بين خود ايشان و آقاى پيروانى باشد. ايشان شرايط خيلى خوبى براى كار با همكارانشان ايجاد كرده اند و فكر مى كنم اين برنامه ريزى برآيند خوبى براى يك تيم داشته باشد.
 

pnnc • نتيجه بازى را چطور پيش بينى مى كنيد؟
با توجه به اينكه در ۴ روز يك بار بازى داريم كار را سخت مى بينم اما در تلاشيم تا با حداكثر امتياز زمين مسابقه را ترك كنيم. ما فقط براى برد به ميدان خواهيم رفت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)