مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فيلم توهين بوشهري‌ها به علي دايي و حقيقي را به كميته انضباطي ارائه خواهيم كرد.

 

محمدعلي يحيوي درباره محروميت عليرضا حقيقي از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تا اطلاع ثانوي اظهار داشت: از رئيس كميته انضباطي مي‌خواهم اتفاقات بوشهر را موشكافانه‌تر بررسي كند. آقاي شريفي؛ باتوجه به اينكه در عكس و حتي فيلمبرداري مي‌شود دست برد نمي توان هيچ وقت اين دو گزينه را مدرك اصلي براي ثابت كردن جرم يك نفر دانست.

وي افزود: شايد اتفاقات در مورد حقيقي بزرگتر جلوه داده شده است. ما فيلمي داريم كه انشاءالله آن را ارائه خواهيم كرد كه چقدر به حقيقي و دايي بي‌احترامي شده است.

يحيوي ادامه داد:‌ اگر بخواهيم با عكس و يا فليمبرداري جواني را از ميدان خارج كنيم مناسب نيست. حقيقي 22 سال دارد و شايد باتوجه به غروري كه دارد پس از بي احترامي‌هايي كه به او شد غرورش كمي جريحه دار شده است. من از كميته انضباطي خواهش مي كنم اتفاقات بوشهر را دوطرفه قضاوت كند.

يحيوي خاطرنشان كرد: هميشه به قضاوت شريفي اعتقاد دارم. او يك قاضي عادل است و انشاءالله ما حقيقي را در دربي و بازي‌هاي بعد در اختيار خواهيم داشت.

يحيوي در پايان در خصوص اتفاقات فرودگاه جده عربستان گفت: اين كار عرب‌ها براي اولين بار و آخرين بار نيست كه انجام مي‌شود. با يكدلي كه در بين بچه‌ها است سعي خواهيم كرد جواب آنها را در داخل زمين بدهيم. الاتحاد تيمي بسيار خوب و منسجم است و بازيكنان خوبي دارد اما ما هم پرسپوليس هستيم و نمي‌خواهيم دست خالي از عربستان خارج شويم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)