هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس تمدید کردم و امیدوارم با عملکردم بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم.

بشار رسن در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که سرانجام این کار صورت گرفت و در پرسپولیس ماندم. اهداف بزرگی در سر داریم و امیدوارم بتوانم در کنار سایر بازیکنان و کادر فنی با دانش به اهدافمان برسیم.

وی افزود: مدیر برنامه‌هایم امیرارشلام مرتاض در این مدت با باشگاه در تعامل بود و سپس با تعامل و همکاری مدیریت باشگاه این کار صورت گرفت و امیدوارم مانند قبل روزهای خوبی را تجربه کنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس اضافه کرد: کادر مدیریتی باشگاه و در راس آن مهدی رسول‌پناه در این مدت خیلی برای این‌کار زحمت کشید تا این توافق نهایی شود.

رسن تصریح کرد: هواداران هم مانند همیشه به من لطف داشتند. آنها تاثیر زیادی روی ماندن من داشتند و امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب محبت آن‌ها را بدهم.

هافبک عراقی سرخپوشان در خصوص اینکه به خاطر کارشکنی‌های دیناروند مسوول امور مالی باشگاه ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس در ابهام قرار گرفته بود، گفت: چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد. دیناروند کمال همکاری را داشت و از او هم بابت همکاری‌اش تشکر می‌کنم.

وی گفت: من پیش از این هم گفته بودم که یک قهرمانی با پرسپولیس در آسیا کم دارم. می‌خواهم این موفقیت ادامه داشته باشد. امیدوارم قهرمانی متوالی پنجم را هم با پرسپولیس کسب کنم و این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)