معاون باشگاه پرسپولیس گفت از برانکو فرصت خواستیم ۲۰ روز فرصت دهد تا طلبش را بدون اعمال محرومیت پرداخت کنیم.

رضا یلوه معاون باشگاه پرسپولیس درباره ادعای وکیل برانکو مبنی بر محرومیت پرسپولیس گفت: فیفا چیزی را به ما اعلام نکرده و ما روز پنجشنبه نامه ای برای آقای برانکو ارسال کردیم و درخواست کردیم فرصتی به ما بدهند از دو هفته تا ۲۰ روز که ما بتوانیم منابع ریالی خود را به ارز تبدیل کنیم و در اختیار ایشان قرار دهیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه هنوز حکمی نیامده ولی امیدواریم آقای برانکو با درخواست ما موافقت کند. با آقای برانکو در ارتباط هستیم و با وکیل ایشان هم صحبتی کردیم منتظر هستیم ایشان انشاءالله موافقت خود را به فیفا اعلام کند.

یلوه اضافه کرد: نگرانی آقای برانکو این بود که اگر فرصت دو هفته ای بدهم پرونده من در فیفا دچار مشکل می شود که ما از ایشان خواستیم در نامه ای به فیفا اعلام کند که پرونده سر جای خودش باشد فقط اگر ما ظرف دو هفته پول ایشان را پرداخت نکردیم فیفا آن زمان محرومیت ما را اعلام کند. هدف ما این است طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده این منابع را در اختیار برانکو قرار دهیم.

وی درباره اینکه وکیل برانکو گفت اگر ۳۰ روز هم فرصت بدهیم پرسپولیس این بدهی ۷۳۰ هزار یورویی را نمی تواند بدهد و پولش را صرف نقل و انتقالات کرده است گفت: ما از ماه گذشته با شرکت هایی تجاری در قالب قرارداد اسپانسری و مشارکت وارد مذاکره شدیم که با دو تا از این شرکت ها پیشنویس قرارداد نهایی را رد و بدل کردیم و قرار بود چهارشنبه یا پنجشنبه هفته گذشته پیش پرداختی به ما بدهند که متاسفانه واحد حقوقی آن مجموعه گفتند تا زمانی که قرارداد اصلی امضا نشود نمی توانیم پولی به شما بدهیم. حتی کارگزار ما آمادگی داشت اگر این پول را به ما دادند ضمانت به آنها بدهد. امیدواریم در هفته جاری قرارداد اصلی رد و بدل شود و پیش پرداختی که گرفتیم را بلافاصله به ارز تبدیل کنیم و به برانکو پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک دلار از طلب برانکو هم باقی بماند محرومیت شامل حال ما می شود. هفته گذشته که ما و آقای رسول پناه صحبت کردیم بخشی از پول آماده شده آن مبلغ فراهم شد اما بحث بشار رسن و بازیکنان جدید مطرح بود مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم گرفتند پول بچه ها را تسویه کنیم تا با روحیه به مسابقات آسیا بروند و طلب آقای برانکو را یکجا پرداخت کنیم.

یلوه در پایان درباره اینکه بهتر است زودتر پول برانکو را بدهند تا با بسته شدن پنجره او را مقابل هواداران قرار ندهند گفت: از زمانی که تیم ما مستقر شده طلب دستیاران کاملا تسویه شده و ۳۰ درصد از طلب آقای برانکو هم پرداخت شده. ما هم به ایشان اعلام کردیم یک سال و نیم تحمل کردید دو هفته هم به خاطر هواداران زمان بدهید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)