حاشیه های دربی 70 _ 5

مرجع خبری پرسپولیس : کمتر از سه و ساعت و نیم مانده به آغاز دربی 70 پایتخت بخش عمده ای از سکوهای طبقه اول ورزشگاه آزادی همچنان خالیست.

 

به گزارش خبرنگار مرجع خبری؛ بخش عمده ای از صندلی های طبقه اول ورزشگاه آزادی تهران تا ساعت 13:15 خالی است. بنابر مشاهدات خبرنگار ما تا کنون جمعیتی در حدود 50 تا 55 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 


* يكي از هواداران استقلال توسط ماموران دستگير شد. دليل دستگير او مشخص نشد اما ساير تماشاگران از ماموران مي‌خواستند او را آزاد كنند. شور و شوق هواداران استقلال با توجه به پيروزي آنها در دربي رفت بيشتر از طرفداران پرسپوليس است.

 

تماشاگران استقلال كه از فرهاد مجيدي به دليل گلزني او در دربي رفت خاطره‌اي خوبي دارند به شدت كاپيتانشان را تشويق مي‌كنند و لقب “مجيدي رفت و برگشت ” را به او داده‌اند.

 

 

علي فتح‌الله‌زاده شب گذشته در اردوي استقلال در هتل المپيك حاضر شد و براي بازيكنان دقايقي صحبت كرد. وي در جمع بازيكنان گفت: من مي‌دانم كه شما غيرت و تعصب داريد و براي پيروزي مقابل پرسپوليس دعا مي‌كنم.

فتح‌الله‌زاده افزود: براي دل هواداران بازي كنيد، براي آنهايي كه از شب قبل به ورزشگاه آمدند. اگر دربي را ببريد پاداشي مي‌دهم كه در عمرتان نگرفته‌ايد.

همچنين شب گذشته رضا عادل‌خاني، ناصر حجازي، نصرالله عبداللهي و عباس مژدهي در اردو حاضر شدند و به بازيكنان استقلال روحيه دارند. صبح امروز نيز رضا رجبي مسئول آكادمي باشگاه استقلال در اردو حاضر شد. آبي پوشان امروز 20 دقيقه در محوطه هتل المپيك به ريكاوري پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)