جمعه 28 فروردین(01:20)

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فشار استقلال اهواز در نيمه دوم مسابقه غير قابل باور بود.

نلو وينگادا پس از شكست 2 بر يك مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: در فوتبال مثل جالبي است كه اگر نكشي تو را مي‌كشند. اين موضوع مي‌تواند هشدار خوبي براي بازيكناني باشد كه در يك ديدار به ميدان مي‌روند. من از صميم قلب به استقلال اهواز تبريك مي‌گويم اما بازيكنان بزرگ ما مثل خليلي و توره مي‌توانستند بازي را به نفع ما تمام كنند.

وي افزود: بازي مقابل استقلال اهواز يك جنگ تن به تن و انتحاري بود كه آنها ما را بردند. استقلال اهواز دو گل زد اما در نيمه دوم باز هم به ما فشار آورد و ما را در زمين خودمان نگه داشتند كه براي من هم غيرقابل باور بود.
وينگادا درباره بي‌احترامي به علي كريمي تاكيد كرد: كريمي يك بازيكن حرفه‌اي است و نبايد تحت تاثير فحاشي‌هاي هواداران قرار گيرد. به نظر من اين بي‌احترامي تاثيري بر عملكرد كريمي نداشت چون در خيلي از ورزشگاه‌ها اين اتفاق مي‌افتد اما روي هم رفته جو ورزشگاه اهواز خوب نبود.

وي در خصوص دليل بازي دادن به برخي از بازيكنان پرسپوليس گفت: هيچ مدير برنامه‌هايي و يا فردي نمي‌تواند به من دستور دهد كه چه بازيكني را به زمين بفرستم. من هرگز زير نظر كسي بازيكن تحميلي را قبول نمي‌كنم. اگر اين اتفاق بيفتد مطمئن باشيد از پرسپوليس مي‌روم و هرگز نمي‌مانم. تا به امروز اين اتفاق خوشبختانه رخ نداده است.
وينگادا در جواب اين سئوال كه چرا پرسپوليس در ليگ برتر بد بازي مي‌كند اما در ليگ قهرمانان آسيا موفق است تصريح كرد: قبول دارم كه در ليگ ايران خوب نيستيم. آن هم دليلش بي‌انگيزگي است اما در آسيا جبران مي‌كنيم و مطمئن باشيد حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.
وي درباره زمين تختي اهواز گفت: من مشكلي نديدم و به هيچ عنوان دنبال بهانه نيستم.
سرمربي پرسپوليس در خصوص وضعيتش در سال آينده خاطرنشان كرد: آينده من فعلا مشخص نيست. من يك مربي حرفه‌اي هستم و جوابي به اين سئوال نمي‌دهم.
وينگادا درباره قضاوت داور گفت: درباره داوري حرفي نمي‌زنم چون هر داوري اشتباه مي‌كند. قرار نيست ما براي هر مشكلي همه چيز را به گردن داوران بيندازيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)