جمعه 28 فروردین(13:07)

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به طلب 23 میلیون تومانی خود از این باشگاه، گفت: 4 سال است به دنبال طلبم هستم اما کسی در باشگاه پرسپولیس پاسخگوی من نیست.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، علی انصاریان مدافع سابق تیم های ملی و پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: از سال 84 بابت تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس 23 میلیون تومان از این باشگاه طلبکارم که تاکنون سراغ هر مسئول باشگاهی رفته ام به من پاسخ درستی نداده است. من به خاطر بیماری پدرم به این پول نیاز دارم اما کسی پاسخگویم نیست.

مدافع فصل اخیر استقلال اهواز اظهار داشت: من روی رفاقتی که با مسئولان باشگاه استقلال اهواز داشتم اواسط نیم فصل اول به این تیم منتقل شدم اما آن چیزی که با مسئولان باشگاه توافق کرده بودم محقق نشد و سرانجام از این تیم جدا شدم. شاید باورنکنید اما حضورم در استقلال اهوازصرفا به خاطر دوستی و رفاقت بود و من در این مدت برای استقلال اهواز مجانی بازی کردم.

انصاریان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اینکه شانس کدام یک از تیم های ذوب آهن و استقلال برای قهرمانی لیگ برتر بیشتر است، اظهار داشت: شخصا به خاطر کسانی که از امیرقلعه نویی انتقاد می کنند دوست دارم تیم استقلال قهرمان لیگ برتر شود تا این قهرمانی پاسخ مناسبی برای تمامی منتقدان قلعه نویی باشد. به نظر من قلعه نویی مربی کاربلدی است و هر وقت هدایت استقلال را به عهده گرفته این تیم یا قهرمان شده یا نایب قهرمان.

وی ادامه داد: مسائلی که اخیرا برخی از پیشکسوتان استقلال درباره تبانی در رسانه ها مطرح کرده اند به هیچ وجه به نفع این تیم نیست و درمقطع فعلی همه باید ازاستقلال حمایت کنند. من حتی با منیعی که یکی از دوستان نزدیک من است صحبت کردم و گفتم نباید با قلعه نویی درگیر می شد چرا که استقلال وارد حاشیه شده است.

انصاریان درباره تیم فوتبال پرسپولیس و نتایج این تیم در لیگ هشتم اظهار داشت: پرسپولیس امسال در نتیجه گیری فراز و نشیب های بسیاری داشت. شخصا به این تیم و هواداران آن احترام زیادی قائلم و خاطرات فراموش نشدنی با این تیم دارم و امیدوارم روزی برسد بتوانم بازهم با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم.

مدافع پیشین تیم ملی با بیان اینکه برکناری علی دایی درمقطع فعلی اشتباه بود و با این کار تنها اسطوره کشی کردیم، اظهار داشت: علی دایی تنها با یک شکست از تیم ملی برکنار شد و تصور نمی کنم درهیچ جای دنیا با یک شکست سرمربی تیم را برکنارکنند. شخصا به خاطرهمبازی بودن با دایی و شخصیت بزرگی که دارد به وی احترام می گذارم و اعتقاد دارم او یکی از بزرگان فوتبال ایران و آسیاست و نباید با او اینگونه برخورد می شد.

البته علی دایی هم در برخورد با رسانه ها و کارشناسان دیالوگ رفتاری مناسبی نداشت که همین مسئله خیلی به او ضربه زد. به نظر من در بازی با عربستان او روی نیمکت تیم ملی کاملا تنها بود.

انصاریان در ادامه با بیان اینکه امیدوارم با شوک تغییر سرمربی تیم ملی بتواند دل مردم ایران را با صعود به جام جهانی شاد کند، تصریح کرد: مایلی کهن در مقطع فعلی کار سختی را پذیرفته و راه دشواری برای صعود به جام جهانی دارد. او مربی است که افکار و اعتقادات خاصی دارد و امیدوارم او با مایلی کهن سال های قبل تفاوت کرده باشد و بتواند به خوبی از تجربه مسابقات مقدماتی سال 1998 برای صعود تیم ملی استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)