کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل النصر عربستان و صعود به فینال نشان داد شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به شوک بسیار بدی که به دلیل محرومیت عیسی آل کثیر به پرسپولیس وارد شد ما بازی را با استرس آغاز کردیم اما هرچه گذشت بهتر شدیم.

وی ادامه داد: نباید از توانایی بالای کادرفنی تیم غافل شویم و آنها به خوبی توانستند تیم را هدایت کنند و در نهایت صعود به فینال را جشن بگیریم. خوشحالم در دیدار مقابل النصر بازیکنی مثل مهدی عبدی گل زد که یک استعداد بسیار مهم برای فوتبال ایران است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه کادرفنی پرسپولیس، به جای استفاده از بازیکنان خارجی بی‌کیفیت به سراغ جوانان با استعداد خودمان رفته است و شب گذشته نتیجه این اتفاق مهم را گرفتیم. فوتبال ایران پر از استعداد است و ما نیازی به بازیکنان خارجی درجه سه نداریم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس برای تک تک دقایق بازی مقابل النصر عربستان برنامه داشت و حتی در ضربات پنالتی هم فوق العاده کار کرد. باید از تمام بازیکنان تشکر کنم که با تمام وجود به میدان رفتند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کردند.

کلهر در خصوص اینکه بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار شب گذشته کدام بازیکن بود، اظهار داشت: در بازی مقابل النصر تمام بازیکنان بهترین بودند و نمی‌توان بازیکن خاصی را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کرد. خوشحالم که اسکوچیچ، شجاع خلیل‌زاده را به تیم ملی دعوت کرد. او در کنار کنعانی‌زادگان زوج رویایی را در قلب خط دفاعی تشکیل داده‌اند و قطعا می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی با اشاره به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: شک ندارم این پرسپولیس با مربیان توانمند ایرانی خود می تواند قهرمان آسیا شود و این تیم نشان داد هیچ چیز از تیم‌های پولدار آسیا کم ندارد. باید به یحیی گل محمدی تبریک بگویم که خیلی سریع توانست بازیکنان جوان خود را بازیکنان قدیمی هماهنگ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)