دروازه‌بان سابق پرسپولیس، گفت: «حامد لک» عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و نباید تمرکز خود را از دست داده و وارد حاشیه شود.

سعید عزیزیان در گفت و گو با ایرنا، درباره برتری پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: النصر تیم خوبی بود و در همان ۲۰ دقیقه اول بازی، خیلی به پرسپولیس فشار آورد اما بعد از آن بازیکنان ما توانستند به خودشان بیایند و در نهایت به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باغیرت ایرانی کاری کردند تا حتی محرومیت عجیب آل‌کثیر هم تاثیری در روند تیم نداشته باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر عربستانی‌ها آل کثیر را محروم کرد. البته خود این مسئاله به بزرگترین انگیزه برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شد و آنها با ارائه نمایشی منطقی به برتری رسیدند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درباره درخشش حامد لک در پرسپولیس اظهار داشت: لک در این مسابقات فقط دو گل خورد که هر دو گل از روی نقطه پنالتی بود. البته غیر از لک عملکرد سیستم دفاعی تیم هم بسیار خوب بود از مهاجم نوک تا دفاع آخر در کار دفاعی عالی بودند.

عزیزیان ادامه داد: وقتی دفاع تیمی خوب باشد و دروازه‌بانان تمرکز بالایی داشته باشد همین می شود که دیدید. امیدوارم که حامد لک همینطور به وضعیت ادامه بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش لک می‌تواند همین عملکرد خود را در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه بدهد و آمادگی خود را حفظ کند؟ گفت: این مسئاله به خودش مربوط است. لک باید به خودش روحیه بدهد و وارد حاشیه نشود. تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند و این مسئاله می‌تواند ضربه بزند. تمرکز لک نباید به هم بخورد و نباید وارد حاشیه شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر تمرکز لک روی کارش باشد و وارد حاشیه نشود می‌تواند تا سال‌ها دروازه پرسپولیس را بیمه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)