هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از بازی با النصر هیچ وقت پنالتی نزده بودم و زمانی که پس از بازی به هتل رسیدیم فهمیدم در چه جو سنگینی این کار را انجام دادم.

علی شجاعی که در یک برنامه تلویزیونی پس از راهیابی سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته بود، در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: باید ابتدا از باشگاه نساجی تشکر کنم که از بازیکنان بزرگی رونمایی کردند. من مدیون این باشگاه هستم.

وی افزود: من از نونهالان از سایپا دارد اما بازیکن در رده بزرگسالان دیده می‌شود. من پیشنهاداتی داشتم و تا روز آخر صبر کردم تا این که پرسپولیس به من پیشنهاد داد و پیشنهاد دلی بود. خانواده و دوستان نزدیکم می‌دانند که پرسپولیسی ام.

هافبک جدید سرخپوشان در مورد خوشحالی بعد از گلش گفت: این خوشحالی را اول فصل پارسال از خوشحالی ها سرچ کردم و به این رسیدم. این فقط به خاطر شخص دیبالا نبود و او خودش گفته بود وقتی این خوشحالی را می‌کنی یعنی خنده از صورتت پاک می‌شود و نشان دادن جنگ به تیم حریف است. وقتی من بعد از پنالتی آنطور دویدم سیامک این شوخی را کرد و گفت که انقدر رفتیم دیدیم نمی‌توانیم تو را بگیریم.

وی در مورد بازی‌اش در پست دفاع چپ گفت: پست اصلی من وینگر است اما در لیگ قهرمانان امسال دفاع چپ بازی کردم.

شجاعی در مورد محرومیت آل کثیر در آستانه آخرین بازی در لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان گفت: همه در شوک بودند و این اتفاق خبر بدی بود. اینکه کسی نبود از حق ما دفاع کند اتفاق بدتری بود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: بعد از این اتفاق صحبت‌هایی در جلسه پیش از بازی انجام شد که انگیزه ما را ۱۰ برابر کرد. اگر اتحاد و یکدلی وجود نداشت تیم ما بر هم می‌ریخت.

متاسفانه دقیقا وقتی وارد جلسه می‌شدیم، این خبر را فهمیدیم و خیلی شوکه کننده بود. بچه ها خیلی ناراحت شدند که کسی نیست از حق ایران دفاع کند و این روی همه بچه ها تاثیر گذاشت. اما فکر کنم صحبت هایی که در جلسه انجام شد و یک جاهایی هم به احساس منجر شد، عزم ما را بیشتر کرد. اگر قرار بود دو برابر تلاش کنیم، ده برابر به خاطر عیسی تلاش کردیم تا به فینال برسیم. اگر اتحاد و یکدلی در تیم ما وجود نداشت، قطعا تیم ما به فینال نمی‌رسید.

وی گفت: این شادی‌ها حق بازیکنان ما بود. امیدوارم در بازی فینال هم اینگونه دل مردم را شاد کنیم. هیچ چیزی ارزشش بالاتر از این خوشحالی نیست. پول آل سعود که برای پاداش بازیکنانش گذاشته بودند، امکانات تیم های قطری و… هیچ چیز نمی‌توانست مقابل ما را بگیرد. این ویدیوهای خوشحالی را دیدیم و احساس غرور کردیم و خیلی امیدوارم که در بازی فینال هم دل هواداران را شاد کنیم. در رشت آنجا عاشق پرسپولیس زیاد هستند و خیلی دوست داشتم در میان آن ها بودم.

شجاعی در مورد امکانات هتل محل اقامت سرخپوشان خاطر نشان کرد: اصلاً اجازه نمی‌دادند که ما از هتل خارج شویم. حتی در روزهای اول پیش از اعلام تست کرونا، حتی غذاهای ما را هم در اتاق به ما می‌دادند. شرایط خیلی سخت بود. ما تنها برای تمرین می‌توانستیم از اتاق خارج شویم.

وی گفت: من در نساجی چهار گل زدم و چهار بار هم پاس گل دادم یک بار هم پنالتی گرفتم. پست تخصصی من هم وینگر چپ و راست است.

دعای تمام مردم ایران پشت ساق های من بود. اما آنجا یک مددی از روح پسرخاله عزیزم گرفتم که یک پرسپولیسی شش آتشه بود که مطمئنم در استادیوم بود و به من روحیه داد. پنالتی اول آخر خیلی سخت تر از سایر پنالتی‌ها است و فشار زیادی روی من بود. من فقط به گل کردن پنالتی فکر می‌کردم. من پیش از این پنالتی نزده بودم و بعد از اینکه یحیی گل محمدی از من خواست پنالتی بزنم فقط به گل کردن آن فکر می‌کردم. پس از آنکه به هتل آمدم فهمیدم که چه فشاری روی من بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)