شنبه 29 فروردین(12:10)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گرچه پيروزي برابر استقلال اهواز مي‌توانست روحيه‌ي خوبي براي ما باشد اما، تنها با حفظ تمركز و يك فوتبال منطقي مي‌توانيم به كسب امتياز در قطر اميدوار باشيم.

ادواردو نلو وينگادا پس از تمرين صبح امروز (شنبه) پيرامون آخرين شرايط پرسپوليس پيش از سفر به قطر اظهار كرد: شرايط بدي نداريم و تمرينات امروز به خوبي انجام شد. گرچه پيروزي برابر استقلال اهواز در ليگ برتر مي‌توانست روحيه‌ي خوبي براي بازيكنان ما باشد اما، اكنون هم بايد آن بازي را فراموش كرده و به فكر بالا رفتن تمركزمان در آستانه‌ي ديدار با تيم الغرافه باشيم. اين بازي خارج از خانه برگزار مي‌شود و مطمئنا حريف با انگيزه‌ي فراوان تمام تلاش خود را براي شكست پرسپوليس انجام خواهد داد و ما تنها با تمركز بالا و ارايه‌ي يك فوتبال منطقي مي‌توانيم به كسب امتياز در اين بازي اميد داشته باشيم.

وي گفت: در حال حاضر كريم باقري و سپهر حيدري بازيكناني هستند كه بايد ببينيم وضعيت‌شان به چه صورت خواهد بود. اما، اميدوارم در اين چند روز باقيمانده به شرايط ايده‌آلي برسند تا بتوانيم از آنها در تركيب تيم استفاده كنيم. چرا كه پيروزي در اين بازي براي ما مهم است و گام بزرگي خواهد بود براي صعود به مرحله‌ي بعد.

وينگادا گفت: بازي در ليگ قهرمانان آسيا يك تورنمنت جداست و بازيكنان ما بايد اين مساله را به خوبي درك كنند و آن را جدا از رقابت‌هاي ليگ برتر بدانند. چرا كه اگر ما بخواهيم بازي در سطح رقابت‌هاي ليگ داخلي ايران را در برابر الغرافه هم ارايه كنيم، بدون شك كافي نخواهد بود و نمي‌توانيم موفق باشيم.

وي درباره‌ي مشخص شدن ليست 18 نفره‌ي تيم پرسپوليس براي اعزام به قطر نيز خاطرنشان كرد:

 اين ليست هنوز به طور كامل مشخص نيست و ما در اين چند ساعت باقي مانده تا آغاز سفر روي چند بازيكن بايد بررسي بيشتري داشته باشيم و تصميم نهايي را هرچه زودتر بگيريم.

وي درباره‌ي مشكلاتي كه شنيده مي‌شد بين نيكبخت و كادرفني وجود دارد نيز تصريح كرد: مشكل خاصي بين ما وجود ندارد و به سهم خودم هيچ ناراحتي بين خودم و نيكبخت حس نمي‌كنم. مطمئنا اگر اتفاق خاصي نيفتد، او مي‌تواند حتي در جمع 11 نفر اصلي تيم پرسپوليس برابر الغرافه به ميدان برود.

وينگادا در پاسخ به اين سوال كه عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام كرده كه رقابت‌هاي جام حذفي آخرين فرصت وينگادا براي بقا در پرسپوليس خواهد بود، به ايسنا گفت: من مشكل خاصي در اين زمينه نمي‌بينم و البته در اين چند روز بايد تمركزم را معطوف به مسابقات آتي كنم. اكنون هم فقط به بازي الغرافه فكر مي‌كنم و از موضع‌گيري شفاف مديريت باشگاه در اين زمينه بي‌اطلاع هستم. پس از مسابقات مي‌توان بيشتر در اين باره صحبت كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)