مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت مدیرعامل باشگاه با من تماس گرفت و گفت مبلغ رضایتنامه را بده و از تیم جدا شو.

شجاع خلیل زاده که دو روز پیش رسما به الریان قطر پیوست فایل صوتی برای یکی از دوستان لیدر خودش فرستاده و توضیحاتی درباره دلایل جدایی اش از پرسپولیس داده است.

خلیل زاده می گوید: من قبل از اینکه از قطر آمدیم دیدم خیلی برایم کامنت می آید و اینها جو رسانه ای ایجاد کرده بودند. صفحه اینستاگرام دست این مدیرعامل آقای دکتر بود. جو را علیه من کرده بود و هی سایتها و صفحات مجازی علیه من مطلب می زدند. هواداران ما کلا طرفدار آقای دکتر رسول پناه بودند نه طرفدار بازیکنان تیمشان. انگار رسول پناه تیم را به فینال آسیا برده بود. بازیکنان بدبخت زحمت کشیدند اما یک هوادار پشت بازیکن نایستاد. همه پشت آقای دکتر ایستاده بودند. آقای مثلا دکتر که ادب هم اصلا ندارد.

وی در ادامه گفت: داستان این بود و دو روز قبلش هم ویدیوش آمده بود به دست من و همه چیز را دیده بودم و به تو گفتم ویدیویی هست نمی توانم برایت بفرستم. دیدی که دو روز بعد همین ویدیو آمده بود بیرون. زنگ زده بود به من گفته بود بیا پول را بده و برو! به او گفتم یعنی چی پول را بدهم و بروم؟ گفت بیا هرچی پول رضایتنامه در قرارداد نوشته بده و برو. نمی خواهد دیگه برو. من گفته بودم سقف قرارداد را می خواهم بدهید و برگشت گفت آن مبلغی که در رضایتنامه نوشته را بده و برو. گفتم یعنی چی برم یعنی؟ گفت این پول زیادی است و ۴۰۰ هزار دلار خیلی می شود و گفتم باشه من می دهم و می روم، مطمئنی؟ گفت آره بده و برو.

خلیل زاده در ادامه می گوید: از آنجا دیگر تصمیم گرفتم دیگر ماندن من اینجا صلاح نیست چون این طور که پیش می رود مردم آن قدر دکتر را دوست دارند و آن قدر پشت او هستند که همه می گویند دکتر راست می گوید گفتم بگذار حرف آقای دکتر را گوش کنم و بروم بهتر است. خدای ما هم بزرگ است.

فیلم کامل این صحبت ها را ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)