با پیروزی مقابل بنیادکار به مرحله بعد صعود می کنیم / برای دل هواداران ذوب آهن را می بریم

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي درباره شرايط پرسپوليس در آستانه ديدار با ذوب آهن، وضعيت اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و حضور كي‌روش در ايران صحبت‌ هاي زير را مطرح كرد:

ابتدا درباره بازي روز يكشنبه برابر ذوب‌ آهن صحبت كنيد. اين ديدار را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

ذوب آهن تيم بسيار خوبي است. اين تيم بازيكنان و كادر فني خوبي دارد اما ما با تمام قدرت به مصاف ذوب آهن خواهيم رفت چون دوست داريم از اصفهان با امتياز كامل برگرديم.

قبول داريد در ليگ برتر وضعيت خوبي نداريد؟

بله، ما در ليگ برتر وضعيت خوبي نداريم اما به دنبال اين هستيم تا وضعيت خودمان را بهتر كنيم. به همين دليل مي دانيم 3 امتياز بازي با ذوب آهن چقدر براي ما اهميت دارد.

 

اما كار سختي داريد…

صددرصد. من گفتم كه ذوب آهن تيم بسيار خوبي است. آنها هميشه سخت كوش و بسيار خوب نشان داده اند و به همين دليل جايگاه خودشان را در بالاي جدول تثبيت كرده اند. مي دانيم با توجه به بردي كه در آسيا آورده اند روحيه بسيار خوبي دارند اما ما هم بايد دل هوادارانمان را به دست آوريم. بر همين اساس به دنبال 3 امتياز هستيم.

از هواداران گفتيد. در ازبكستان شاهد بوديم با وجود اينكه بنيادكار متوقف شدرسيد اما هواداران اين تيم 90 دقيقه تيم خودشان را تشويق كردند. چرا در ايران اينطور نيست؟

شما چرا بنياد كار را با ما مقايسه مي كنيد؟ اينتر ميلان در زمين خودش 5 بر 2 به شالكه مي بازد اما ديديد كه هواداران اينتر چطور برخورد مي كنند. به نظر من برخي اتفاقات در همه جاي دنيا جداست اما متاسفانه در ايران اتفاقات عجيب و غريبي مي افتد كه به فوتبال ما كمك نمي كند. البته برخي از هواداران هستند كه هميشه عاشق تيم خودشان هستند و حساب آنها از بقيه جداست.

به غير از ليگ برتر در ليگ قهرمانان آسيا كار بسيار سختي حتي در تهران داريد. بردن الاتحاد و بنياد كار ساده نيست. از برنامه هايتان براي بازي هاي دور برگشت بگوييد.

خدا را شكر مي كنم كه در ازبكستان به امتياز خوبي رسيديم. من به آينده بسيار اميدوار شده ام. شما اگر جدول را نگاه كنيد پرسپوليس و بنيادكار دو امتيازي هستند اما الاتحاد 9 امتياز دارد. ما مي توانيم با برد مقابل بنياد كار خيلي از مسايل را در گروه خودمان حل كنيم به همين دليل به آينده بسيار اميدوار هستم.

از اين گروه صعود مي كنيد؟

مطمئن هستم از گروه خودمان صعود مي كنيم. ما در ايران ديگر حق نداريم فرصت سوزي كنيم و امتياز هاي ليگ قهرمانان آسيا را از دست دهيم.

نظر شما درباره انتخاب كي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي ايران چيست؟

در حال حاضر نمي توانستيم بهتر از كي‌روش را به ايران بياوريم. ايشان بهترين گزينه بود كه به فوتبال ما آمد و من اين موضوع را به فال نيك مي گيرم.

او مي تواند موفق شود؟

اگر بتوانيم امكاناتي كه كي‌روش براي موفقيت در فوتبال ما را لازم دارد را در اختيارش قرار بدهيم آينده اي روشن در انتظار فوتبال ما خواهد بود اما اگر اين امكانات در اختيار او قرار داده نشود نمي تواند هيچ كاري انجام دهد يعني اصلا بدون امكانات هيچ مربي نمي تواند كار و افكارش را پياده كند. من تا آنجايي كه بتوانم از كي‌روش حمايت و به او كمك خواهم كرد تا موفق شود. من از كي‌روش حمايت مي كنم و به دنبال اين نمي روم كه با مصاحبه هاي مختلف ايشان و تيم ملي را تخريب كنم.

بگذريم. قبل از بازي با بنيادكار كاشاني باز هم حمايت همه جانبه خودش از شما اعلام كرد. نظرتان در اين باره چيست؟

آقاي كاشاني هميشه نسبت به من لطف داشته است. من هم در حال انجام دادن كارم هستم. گفته ام كه يك روزي كاشاني من را به فوتبال بازگرداند و يك روز هم مي تواند من را كنار بگذارد. هر موقع دوست داشته باشد اين كار را مي كند. فوتبال همين است اما من تا روزي كه هستم با قدرت كار مي كنم و كاري به مسايل حاشيه اي ندارم. من دوست دارم پرسپوليس موفق شود به همين دليل تمام سعي خودم را مي كنم.

اگر به مرحله بعدي ليگ قهرمانان صعود كرديد چند درصد اين تيم بايد تغيير كند؟

درباره اين مسايل حرفي نزنيد. شايد فصل آينده اصلا من در پرسپوليس نباشم. شايد فرد ديگري باشد. فعلا اجازه دهيد كارمان را در حال حاضر دنبال كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)