هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه نتوانستیم برتری در دربی را حفظ کنیم و حیف شد.

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۴ اظهار داشت: بازی قشنگی بود اما متأسفانه نتوانستیم تا آخر برتری را حفظ کنیم، فقط می‌توانم بگویم که حیف شد.

وی در مورد این که موقعیت‌هایی که نوراللهی از دست داد همه را یاد جری بنگستون انداخت، گفت: تا آخر فصل هنوز خیلی مانده و ما می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد این که قبل از مسابقه به خاطر سه بازی عقب افتاده هجمه‌های زیادی به این تیم می‌شد، گفت: همه می‌بینند که ما خیلی خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد.

* آقایی: استقلال غیر از گل دقیقه یک دیگر موقعیت نداشت

سعید آقایی مدافع پرسپولیس هم بعد از بازی اظهار داشت: استقلالی‌ها بعد از آنکه در دقیقه اول گل زدند، دیگر هیچ موقعیتی نداشتند، ما می‌توانستیم برنده شویم، اما شرمنده هواداران شدیم.

همچنین امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۴ اظهار داشت: ما می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم. استقلال امروز خیلی بد بازی کرد. ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و برنده شویم. این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنید می‌خورید.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: فکر می‌کنم کرمانشاهی قضاوت خوبی انجام داد.

هافبک پرسپولیس در مورد این که این تیم بعد از بازی‌های آسیایی هنوز به شرایط خوب خودش بازنگشته است گفت: خیلی‌ها دوست دارند که پرسپولیس به حاشیه برود و ضربه بخورد، شما کدام تیم را دیدید که ۴ سال قهرمان شده باشد و یک فصل هم با تفاضل گل نایب قهرمان شود. ما در حذفی و آسیایی نتایج خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: درست است که انتظارات از تیم بالاست، اما این افت و خیز طبیعی است و هواداران نگران نباشند. یک سری افراد موج سواری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما مطمئنا بهتر خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)