مربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان برد ارزشمندی برای پرسپولیسی‌ها بود.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: در طول بازی دو تیم تقریبا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما برتری نسبی از آن پرسپولیسی‌ها بود و اگر این تیم کمی خوش شانس بود می‌توانست پیروزی پررنگ‌تری را برای خود به ثبت برساند.

مربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: همان طور که قابل پیش بینی بود نفت مسجدسلیمان در این دیدار با انگیزه بالایی در برابر پرسپولیس به میدان رفت. شاید اگر نفت در همه بازی‌هایش در لیگ با این انگیزه بازی می‌کرد، در حال حاضر صدرنشین بود اما پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر عمل کردند و توانستند برد ارزشمندی را به ثبت برسانند.

ناصر ابراهیمی افزود: در این دیدار بین خط میانی و خط دفاعی پرسپولیس فضای زیادی بود و این خلا در برخی از دقایق ابتکار عمل را از سرخ‌پوشان گرفته بود. در این بازی احمد نوراللهی بیشتر میل به هجوم داشت و همین موضوع باعث شده بود یک مقدار فاصله بین دو این ۲ خط مشکل ساز شود.

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص پنالتی که سرخ‌ها در این بازی از دست دادند، گفت: اگر آن پنالتی به گل تبدیل شده بود در روند بازی تاثیر زیادی داشت و پرسپولیس می‌توانست برد پر گل‌تری را به دست آورد. از دست رفتن پنالتی برای دقایق روحیه حریف را تحت‌الشعاع قرار داد اما خوشبختانه بچه‌ها خیلی زود به خودشان آمدند و موفق شدند به گل اول دست پیدا کنند.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: درست است سپاهان با پیروزی که برابر تراکتور به دست آورد، توانست با تفاضل گل بهتر صدر را به دست آورد اما من اطمینان دارم پرسپولیس صدر را از سپاهان پس می‌گیرد و می‌تواند با موفقیت در ادامه بازی‌های خود در سال ۱۴۰۰ در نهایت قهرمانی در لیگ بیستم را جشن بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)