پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در طول بازی با الریان عملکرد بی‌نقصی را ارائه دادند و توانستند به برتری برسند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به برتری سه بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به همه هواداران این پیروزی را تبریک و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. آنها توانستند در طول بازی بی‌نقص ظاهر شوند و این برد دلچسب را هدیه کنند.  

وی افزود: باید به کادر فنی بابت این تیم خوب و منسجم تبریک بگویم چرا که این برد باعث دلگرمی همه ما شد.  

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان تلاششان را کردند و عالی بودند اما یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب شد تا این برد رقم بخورد، آنالیز خوب و شناخت دقیق کادر فنی از حریف بود که موجب شد تا تیم برای هر دقیقه از بازی برنامه خود را با توجه به نقاط ضعف حریف داشته باشد و در نهایت هم تیم برتر این بازی ما باشیم.

وی در رابطه با اینکه الریان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای صعود از گروه پنجم مسابقات بود، خاطرنشان کرد: در آسیا هیچ رقیب آسانی وجود ندارد و همه رقبا سخت هستند اما پرسپولیس برای رویارویی با هر رقیب برنامه خودش را دارد و این موضوع کار را برای رقبا سخت می‌کند. الریان هم تیم خوبی بود اما این پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیا است.

کلهر تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس امسال هم در آسیا مدعی اصلی است و امیدوارم همین روند خوب تا پایان مسابقات حفظ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)