پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب قهرمانی پنجم از پیروزی در شهرآورد برای پرسپولیس مهم‌تر است.

رضا ترابیان در گفت و گو با ایرنا، درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در شهرآورد روز جمعه اظهار داشت: هر دو تیم در آسیا نتایج خوبی گرفتند و از نظر روحی – روانی شرایط خوبی دارند. البته پرسپولیس پیش از شهرآورد توانست با ارائه یک بازی خوب یک امتیاز از سپاهان بگیرد آن هم در شرایطی که می توانست با چند گل این تیم را ببرد اما استقلال در تهران مقابل ذوب آهن شکست خورد. در کل فکر می کنم شرایط پرسپولیس در هفته گذشته از استقلال بهتر بود.

وی ادامه داد؛ استقلال در بازی با ذوب‌آهن خوب نبود. من نمیدانم چه اتفاقی افتاده بود و آیا آنها بازی با ذوب‌آهن را فدای شهرآورد کردند یا نه، اما در کل تیم خوبی نبودند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس هنوز نتوانسته استقلال را شکست بدهد گفت: بالاخره فوتبال همین است و مردم هم توقعات خاص خودشان را دارند. البته به نظر من نتیجه مقابل استقلال مهم نیست و کلیت ماجرا مهم است.

وی ادامه داد: یحیی موفق ترین مربی ایرانی چند سال اخیر پرسپولیس بوده و این موفقیت کمی نیست. در بازی رفت با همین استقلال هم اگر چند ثانیه خوش‌شانس بود پیروز میدان میشد. در کل به نظر من قهرمانی آخر فصل از نتیجه شهرآورد مهمتر است.

ترابیان ادامه داد: همیشه حرف برای گفتن و انتقاد برای انجام دادن هست. اکثر این حرف‌ها هم احساسی است. پرسپولیس در مسیر خوبی قرار گرفته و باید همین مسیر را برود تا به نتیجه برسد. اگر احساسی فکر می کنیم متوجه می شویم که واقعا ارزش قهرمانی در پایان فصل از نتیجه یک بازی بسیار بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش نقطه قوت پرسپولیس در دیدار با استقلال چه بازیکن یا چه خطی خواهد بود؟ تاکید کرد: همه بازیکنان و همه خطوط خوب هستند و نمی‌شود اینطور به این سوال پاسخ داد. به نظر من نقطه قوت پرسپولیس می تواند قلب خط دفاع ضعیف استقلال باشد و این می تواند یک نکته مثبت برای پرسپولیس شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر پرسپولیس بتواند قائدی و اسماعیلی را کنترل کند به مشکل نمی خورد و می تواند استقلال را شکست بدهد، اما در کل باید ببینیم شرایط مسابقه در جریان بازی چه می شود.

نود و پنجمین شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، امروز ۲۴ اردیبهشت ماه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)