مهاجم پرسپولیس گفت: تیم ما همین الان و در فاصله چند هفته مانده هم قهرمان است.

مغانلو: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است/ مهم نیست چه کسی گل می‌زند
شهریار مغانلو پس از برتری یک بر صفر پرسولیس در دربی ۹۵ اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم که خوشبختانه به سه امتیاز هم رسیدیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در مورد تاثیرگذاری اش روی گل آل کثیر گفت: مهم نیست که چه کسی گل می‌زند، بلکه مهم برد تیم است.

مهاجم پرسپولیس که زانویش را بسته بود، در مورد مصدومیتش گفت: چیزی خاصی نیست و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

مغانلو در مورد اینکه فکر می‌کنید پرسپولیس به پنجمین قهرمانی می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: چرا نرسد، همین الان هم ما قهرمانیم.

پهلوان: این پیروزی مبارک هواداران پرسپولیس / اتفاقات پایان بازی طبیعی بود
احسان پهلوان بعد از برتری پرسپولیس در دربی ۹۵، اظهار داشت: خدا را شکر به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم. این پیروزی مبارک همه هواداران باشد.

وی در خصوص درگیری‌های پایان مسابقه عنوان کرد: از این اتفاقات در فوتبال است بازی حساس بود و به خاطر همین مسأله از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

ترابی: من شروع کننده دعوا نبودم / از نادری عذر می‌خواهم
بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال در خصوص دعوا و درگیری پایان بازی صحبت کرد و گفت: نه من شروع کننده دعوا نبودم. صحبتی خودم با محمد نادری کردم که همینجا از او عذرخواهی می‌کنم.
مهدی ترابی پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی ۹۵ در میکسدزون گفت: خدا را شاکرم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.خیلی این برد برای ما مهم بود. می‌دانستیم برای ادامه مسیر و قهرمانی به این برد و ۳ امتیاز نیاز داریم.امیدوارم بتوانیم این روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

ترابی در خصوص اینکه شروع کننده دعوای و درگیری انتهای بازی بود، اظهار داشت: نه من شروع کننده دعوا نبودم. من یک صحبتی خودم با محمد نادری کردم. من همینجا از او عذرخواهی می‌کنم و از همه بینندگان که فکر کردند من شروع کننده دعوا بودم نیز معذرت می‌خواهم.

وی در خصوص عملکرد داوری نیز گفت: آقای اکبریان بعد از گلی که ما زدیم، یک مقداری می‌توانست برای ما چند خطا بگیرد ولی این اتفاق رخ نداد. در مجموع عملکرد ایشان خوب بود.

نعمتی: بردن استقلال به ما در راه قهرمانی کمک می کند/ضربان قلب همه بالا بود
سیامک نعمتی پس از دربی ۹۵ و پیروزی مقابل استقلال، اظهار داشت: خداراشکر. بازی خیلی خوبی بود. سه امتیاز خیلی مهمی برای تیم ما بود. دَمِ همه بازیکنان و اعضای کادرفنی گرم، توانستیم این بازی خیلی مهم را با برد پشت سر بگذاریم. این سه امتیاز ما را در راه قهرمانی خیلی کمک می‌کند. دل هوادارانمان خیلی شاد شد.

بازیکن پرسپولیس در مورد درگیری های پایان بازی عنوان کرد: درگیری ها در بازی عادی است. ضربان قلب همه بالا است و شرایط هم سخت بود. خداراشکر ختم به خیر شد. بیرون از زمین همه با هم رفیق هستند اما داخل زمین این داستان‌ها وجود دارد.

نعمتی در مورد اعتراض اعضای استقلال به داوری این مسابقه، گفت: نه اینکه چون ما تیم پیروز میدان بودیم بگویم اما اکبریان با اینکه برای اولین بار در دربی سوت می زد، داوری خوب بود.

کامیابی نیا: امیدوارم هواداران پرسپولیس خوشحال باشند/ درگیری‌ها طبیعی بود
کمال کامیابی نیا پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۵ اظهار داشت: خداراشکر. به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. امیدوارم خوشحال باشند.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی گفت: حساسیت بازی بالا و این اتفاقات طبیعی بود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

هافبک پرسپولیس در مورد داوری دربی عنوان کرد: با اینکه برای اولین بار در دربی قضاوت می کرد اما خوب بود.

رادوشویچ: لک در هر بازی خوب است
دروازه‌بان کروات پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال و همچنین رقیب هم تیمی‌اش تمجید کرد.

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که در دربی نیمکت نشین و مشاهده‌گر عملکرد حامد لک بود درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوب و مهمی بود.

وی درباره عملکرد حامد لک اظهار داشت: او هر بازی خیلی خوب است و سه امتیاز را کسب کردیم. خوشحالم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)