پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی خیلی خوب و با کیفیت کار کرد. تیم حریف نیز همه تلاش خود را به کار گرفت تا بازی آبرومندانه به نمایش بگذارد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با عملکرد پرسپولیس در دیدار با شاهین بندر عامری اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی خیلی خوب و باکیفیت کار کرد. تیم حریف نیز همه تلاش خود را به کار گرفت تا بازی آبرومندانه‌ای به نمایش بگذارد و حتی توانست یک گل هم به ثمر برساند.

وی ادامه داد: اما پرسپولیس تیم بزرگی است و عنوان قهرمانی آسیا و ۴ دوره قهرمانی را دارد. همانطور که دیدید دروازه شاهین بندر عامری ۴ بار باز شد؛ چون بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است.

وی در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: همه تیم‌ها برای بالا بردن سطح خود انگیزه دارند، اما مهم این است که پرسپولیس این روند رو به رشدی که بعد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش گرفته را ادامه دهد. میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس رقابت زیادی است؛ اما با توجه به موفقیت‌هی خوب و اخیر سرخ‌پوشان به نظر می‌رسد این تیم با اختلاف قهرمان شود.

وی در رابطه با عملکرد یحیی گل‌محمدی گفت: یحیی سبک جدید در تیم خود ایجاد کرده است. او در این مدت از باثبات‌ترین تیم‌های ۲، ۳ سال اخیر لیگ را داشته و این را از نتایج که گرفته می‌توان دریافت. یحیی می‌تواند الگوی خوبی برای مربیان جوان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)