پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم در مقطع حساسی قرار دارد و نباید آرامش پرسپولیس بر هم بریزد.

رضا نورمحمدی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این دیدار نشان داد که به دنبال پیروزی است و فولاد هم دوست نداشت از این دیدار خانگی دست خالی خارج شود. به نظر من بازی قشنگی را شاهد بودیم.

وی افزود: بازی کردن در گرمای اهواز واقعا کار را برای بازیکنان سخت کرده بود اما پرسپولیس خوب بازی کرد و استحقاق پیروزی در این دیدار را داشت.

کاپیتان سابق سرخپوشان در مورد مشکلات مالی تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقطع حساسی قرار دارد و شرایط روحی و روانی در این مقطع خیلی تاثیرگذار است. امیدوارم مسوولان باشگاه این مشکلات را برطرف کنند تا مانعی برای قهرمانی پنجم به وجود نیاید.

نورمحمدی با اشاره به دیدار آتی سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد: آلومینیوم امسال از تیم‌های خوب لیگ است که نشان داده دنبال بازی فنی است. پرسپولیس هم مقابل تیم هایی که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند عملکرد بهتری دارد و امیدوارم برتری های تیم دوباره از این بازی از سر گرفته شود.

وی ادامه داد: از طرفی این مسابقه پیش از دربی برگزار می شود و پیروزی در آن می‌توانند در آستانه شهرآورد جام حذفی روحیه خوبی به بازیکنان بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)