در هر تیم دیگری بودم می توانستم 12 گل بزنم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با الوحده امارات هم در فهرست 18 نفره حضور نداشت، درباره سکونشینی هایش گفت: واقعا ناراحت هستم. 

 

سعید حلافی اظهار داشت: نمی دانم چه بگویم و دیگر باید چه کاری انجام بدهم که برای پرسپولیس بازی کنم. همیشه سر زمان تعیین شده تمرین کرده ام و مطیع صحبت های کادرفنی بوده ام. من جوانم و باید فرصت خودنمایی داشته باشم، اما طی این 2 سال اینگونه نبوده است.

 

وی ادامه داد: یکبار در بازی با داماش گیلان در جام حذفی به میدان رفتم و برای پرسپولیس گلزنی کردم اما دوباره اجازه حضور در زمین را پیدا نکردم. به پرسپولیس آمده ام که شایستگی هایم را نشان بدهم.

موقعی که در صنعت نفت آبادان بودم و تنها شانزده سال داشتم، دو گل به استقلال زدم. مدتی هم به صورت قرضی در راه آهن بازی می کردم اما از وقتی به تهران آمدم، فوتبالم تباه شد.

 

 

حلافی گفت: یکسال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارم و باید منتظر پایان فصل باشم تا بهترین تصمیم را بگیرم. اگر در تیم دیگری بودم، حداقل سالی 12 گل به ثمر می رساندم اما دیگر نمی خواهم حسرت بخورم. امیدوارم علیرضا منصوریان و مربیان تیم امید به امثال من توجه کنند زیرا هر کمکی که بخواهند، دریغ نمی کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)