از ظرفیت هواداران پرسپولیس به درستی استفاده نمی شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدير مسابقات كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: اميدوارم باشگاه پرسپوليس در آينده‌اي نزديك به سمت خصوصي شدن پيش رود.

 

توكوآكي سوزوكي تصريح كرد: تكميل امكانات زمين تمرين پرسپوليس خوب و پيشرفت اين مجموعه محسوس بود. مخصوصا امكاناتي از قبيل زمين بازي دوستانه، رختكن، استخر، سونا و همچنين در اختيار قرار دادن امكانات رسانه اي در قسمتي از كمپ درفشي فر براي خبرنگاران در آينده اي نزديك، مرا خشنود كرد. اهداف باشگاه براي درآمدزايي از استخر و سونا اين ورزشگاه نيز برايم قابل توجه بود.

 

وي همچنين در خصوص بازديد از آكادمي تيم هاي پايه فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه امام رضا(متعلق به شهرداری تهران!) گفت: اين استاديوم خوب و به نسبت تصوري كه از امكانات ايران براي تيم هاي پايه داشتم بي نظير بود كه از اين بابت به اين باشگاه تبريك مي گويم.

 

مدير مسابقات كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكيد كرد: پرسپوليس يكي از بزرگترين و محبوب ترين تيم هاي ايران و آسيا است و با توجه به اين پتانسيل و تعداد زياد هواداران انتظار مي رود در بخش كانون هواداران و بازاريابي بسيار قوي تر عمل كند چون با اين ظرفيت پرسپوليس در صورت تقويت اين دو بخش، مي تواند قسمت عمده اي از هزينه هاي خود را تامين كند.

سوزوكي با توجه به صد در صد دولتي بودن سهام باشگاه پرسپوليس، ابراز اميدواري كرد كه اين باشگاه در آينده اي نزديك به سمت خصوصي شدن پيش رود و در عين حال بتواند از امكانات دولتي براي پيشرفت اين باشگاه بهره برد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: پرسپوليس اگر بتواند از نظر فني تقويت شود يكي از شانس هاي اصلي قهرماني آسيا خواهد بود.

ورزشگاه 10 هزار نفري امام رضا (ع) در بلوار آزادگان واقع كه به صورت قراردادي از طرف شهردار تهران به باشگاه پرسپوليس واگذار شده است و محل تمرين و برگزاري مسابقات تيم هاي پايه پرسپوليس است و به عنوان آكادمي باشگاه فوتبال پرسپوليس مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)