مدیر آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط آکادمی امسال متفاوت است و از نظر امکانات اوضاع خوبی داریم.همچنین نگاه ویژه کادر فنی تیم اصلی، باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنانمان شده است.

باشگاه پرسپولیس قرارداد محمد عمری و علی جودکی، دو محصول آکادمی باشگاه را برای مدت طولانی تمدید کرد.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایرنا در مورد تمدید قرارداد این دو بازیکن، وضعیت این روزهای آکادمی پرسپولیس و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

روز دوشنبه دو بازیکن تیم امید با تیم بزرگسالان قرارداد طولانی مدت امضا کردند. ابتدا در این باره صحبت کنید.

از زمانی که به آکادمی آمدم برنامه طولانی مدت و سه ساله‌ای را تدوین کردم و سعی کردیم در این مدت وجهه‌ای که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مورد نیاز است را ایجاد کنیم. از ابتدای فصل هم کادر فنی بزرگسالان نگاه ویژه‌ای به تیم امید داشت به طوری که تمام نفرات امید ما با بزرگسالان تمرین کردند و مربیان تیم اصلی هم برخی بر سر بازی‌های تیم امید می‌آیند و بازی‌ها را تماشا می‌کنند. این نگاه ویژه باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان شده و باعث شده تا نتایج خوبی بگیریم. تیم امید ما تا همین یکی دو هفته پیش صدرنشین شد و در سایر رده ها نیز شرایط خوبی داریم.

خلیلی: کادرفنی پرسپولیس نگاه ویژه‌ای به بازیکنان آکادمی دارد/ توقع از مهاجمان بالاست

چندی پیش یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از سوپرجام اعلام کرد که ترجیح می‌دهد به جای بازیکنان خارجی گرانقیمت به بازیکنان جوان مانند عمری و جودکی اهمیت بدهد. این موضوع چقدر در انگیزه بازیکنان آکادمی تاثیر دارد؟

این اتفاق باعث دلگرمی بازیکنان است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با امید و انگیزه دو چندان داشته باشند. همین اهمیت دادن موجب شده تا بازیکنان هم امسال اتفاقات خوبی رقم بزنند.

یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر وضعیت پایه‌های این باشگاه بوده اما امسال ظاهرا شرایط متفاوت شده است.

درست است. آقای درویش زمانی که در باشگاه سایپا هم بود نگاه ویژه‌ای به پایه‌ها داشت و امسال هم طی صحبت‌هایی که با او داشتم قرار شد بودجه خوبی برای آکادمی در نظر گرفته شود و به پایه‌ها نیز اهمیت داده شود. از وقتی که من آمدم خدا را شکر جعفر سمیعی و مجید صدری هم نگاه خوبی به آکادمی داشتند و امسال نیز مشکلاتی مانند سال‌های اخیر را نداشتیم. شرایط از نظر دریافتی بازیکنان، تغذیه، زمین تمرین، البسه و شرایط خوبی داریم.

بر خلاف تیم بزرگسالان پرسپولیس که در سال‌های اخیر قهرمان بلامنازع فوتبال ایران بوده، آکادمی شرایط خوبی نداشت و حتی شاهد سقوط یکی از تیم ها در چند سال اخیر بودیم. آیا تیم‌های پایه هم مانند تیم بزرگسالان می‌توانند موفق ظاهر شوند؟

شرایط خوبی داریم و با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل تلاش می کنیم تا به صورت حرفه‌ای و اصولی کار را پیش ببریم.

تا اینجا دو بازیکن آکادمی به تیم اصلی اضافه شدند. آیا در آینده پرسپولیس می‌تواند از داشته‌های خود استفاده کند؟

اینکه بخواهیم از الان بگوییم چند بازیکن به تیم اصلی اضافه می شوند کار عاقلانه‌ای نیست چرا که تربیت بازیکن چند سال طول می‌کشد اما ما در آکادمی به صورت اصولی این کار را انجام خواهیم داد و با توجه به نگاه خوب کادر فنی تیم اصلی اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

به تیم اصلی برسیم. شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

پرسپولیس شرایط بدی ندارد و هنوز هم جزو تیم‌های بالانشین جدول است و اگر بدشانسی گریبان تیم را نمی‌گرفت الان با اختلاف صدرنشین بود.

رقابت برای قهرمانی هم امسال به نظر می‌رسد که بیشتر از سال‌های قبل باشد. قبول دارید؟

این جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند و باعث ی‌شود که لیگ قوی داشته باشیم. اما باز هم با توجه به روند خوبی که پرسپولیس دارد به صدر جدول باز خواهیم گشت.

شما خودت چند سال مهاجم پرسپولیس بودید. خط حمله تیم به اعتقاد خیلی از کارشناسان با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر با مشکل کمبود بازیکن مواجه است. آیا حامد پاکدل و مهدی عبدی می‌توانند توقعات از خط حمله تیم پرسپولیس را برآورده کنند؟

اتفاقی که برای آل کثیر افتاد ممکن است برای هر فوتبالیست دیگری رخ دهد، اما خط حمله پرسپولیس بازیکنان خوب دیگری هم دارد. حامد پاکدل و مهدی عبدی بازیکنان خوبی هستند.پاکدل نشان داده که بازیکن فرصت طلبی است. من خودم مهاجم پرسپولیس بودم و می‌دانم توقع از خط حمله تیم بزرگ پرسپولیس بالا است این بازیکنان پتانسیل خود را نشان دادند و اگر فشار را تحمل کنند، می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)