مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي زارع كه فصل ناموفقي را در پرسپوليس پشت سر گذاشت در پاسخ به اين سوال كه آخرين بار كي براي تيمش به ميدان رفته مي‌گويد: «نمي‌دانم، يادم نيست.» لحظه‌اي بعد اما يادش مي‌آيد و مي‌گويد: «بعد از بازي با استيل‌آذين كه گل زدم، يك ربع هم مقابل بنيادكار بازي كردم.»

اما چرا زارع بازي نمي‌كند؟ خودش مي‌گويد: «شايد من آنطور نبودم كه علي آقا مي‌خواست.» درست است كه زارع بازيگوشي و شيطنت مي‌كند اما در تمرين تيمش بيشترين حرف‌ها را از كادر فني مي‌شنود: «من هميشه كارم را درست انجام مي‌دهم و هميشه خوب تمرين كرده‌ام. علي آقا هم من را دوست دارد و بد من را نمي‌خواهد. بالاخره شايد من اشتباه كرده باشم كه چيزي گفته.»

وي درباره شرايط تيمش قبل از بازي با سپاهان مي‌گويد: «حق پرسپوليس بالاتر از عنوان چهارمي بود اما حاشيه‌ها و مشكلات اجازه نداد به مقام بهتري برسيم. الان هم با تدابير آقاي كاشاني و علي‌آقا كه حاشيه‌ها را جمع و جور كردند هم‌قسم شديم تا قهرمان حذفي شويم.»

زارع در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس توانايي شكست سپاهان را دارد يا نه، مي‌گويد: «ما در اصفهان با يك تيم نصفه و نيمه مقابل سپاهان بازي كرديم ولي ديديد كه نباختيم. ان‌شاءا… يكشنبه با دوندگي و تلاش، برنده بازي خواهيم بود. هر چند سپاهان هم تيم دست و پا بسته‌اي نيست و تيم خيلي خوبي است.»

هافبك- مهاجم سريع سرخ‌ها كه در دو بازي رفت و برگشت مقابل سپاهان بازي نكرده، درباره احتمال بازي‌اش در اين ميدان مي‌گويد: «تلاش مي‌كنم بازي كنم اما اين مساله بستگي به نظر علي آقا دارد كه اصلا مي‌توانم كمكش كنم يا نه. من تابع تصميمات سرمربي هستم. اگر خواستند بازي كنم مي‌گويم چشم اما شايد جزو ليست 18 نفره هم نباشم. همان‌طور كه در بازي با پيكان نبودم.»

وي در خصوص قراردادش با پرسپوليس و آينده‌اش هم مي‌گويد: «قرارداد من تمام شده و ديگر در ليست فروش هم قرار نخواهم گرفت! با اينكه دوست دارم در پرسپوليس بمانم اما هنوز صحبتي با من نكرده‌اند. خودم كه دوست ندارم بروم و دلم مي‌خواهد با پرسپوليس قرارداد 10 ساله ببندم حتي اگر روي نيمكت اين تيم بنشينم.»

وي ادامه مي‌دهد: «فعلا كه تمركزم را روي بازي با سپاهان گذاشته‌ام و ان‌شاءا… كه ببريم و قهرمان شويم اما من دو سه پيشنهاد خوب از تيم‌هاي ليگ برتري دارم و به موقع درباره آنها فكر خواهم كرد.» زارع در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه مي‌گويد: «درست است كه ما خيلي اذيت‌شان كرديم اما ان‌شاءا… تنهايمان نگذارند تا بتوانيم خاطره آن 96 طلايي را زنده كنيم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)