دوشنبه 14 اردیبهشت(13:57)

مرجع خبری پرسپولیس : رحمتی گفت: هفته آخر نقل و انتقالات قرارداد مي‌بندم
پرسپوليسي‌ها هم در تلاشند تا سيد مهدي رحمتي را براي فصل آينده جذب كنند. خبرگزاري فوتبال ايران در خبري كه ديروز روي خروجي خود قرار داد نوشته است: «مسوولان باشگاه پرسپوليس كه مذاكره با بازيكنان مورد نظر را آغاز كرده‌اند در تلاش هستند تا سيد مهدي رحمتي را براي فصل آينده جذب كنند. پرسپوليسي‌ها در روزهاي اخير مذاكراتي با دروازه‌بان ملي‌پوش مس كرمان انجام داده‌اند و قرار است رحمتي جلسه‌اي حضوري با عباس انصاري‌فرد داشته باشد. پرسپوليس درحالي خواهان جذب رحمتي است كه اين فصل با مشكلات زيادي در خط دروازه مواجه شد، در ضمن مسوولان مس هم خواهان تمديد قرارداد با رحمتي هستند ولي او هنوز پاسخ شفافي به كرماني‌ها نداده است.» اما سيد مهدي رحمتي از اين همه خبر رنگ به رنگ اظهار تعجب مي‌كند. او كه مدتي است تلفن همراه خود را براي آرامش بيشتر خاموش كرده است مي‌گويد: «من نمي‌دانم باشگاه‌ها چطور با من مذاكره مي‌كنند درحالي كه تلفن همراهم خاموش است. جالب است كه همه باشگاه‌ها هم در اين مدت با من تماس گرفته‌اند! به خدا من با هيچ باشگاهي مذاكره نكرده‌ام. يعني عجله‌اي براي اين كار ندارم. مطمئن باشيد قراردادم را هفته آخر نقل و انتقالات امضا مي‌كنم. در حال حاضر هم به غير از خانواده‌ام به هيچ چيز ديگر فكر نمي‌كنم و دوست ندارم كه فكر كنم.»
پيشنهاد سپاهان به رحمتي
سيد مهدي رحمتي روزهاي پرتنشي را پشت سر مي‌گذارد. او در تعطيلات ليگ به اصفهان سفر كرده تا

مدتي را دور از هياهوي فوتبال باشد اما گويا حاشيه‌هاي فوتبال دست از سر او برنمي‌دارند و در تعطيلات هم او بايد به آينده فوتبالي‌اش فكر كند. از روز پايان ليگ تيم‌هاي زيادي مستقيم و غيرمستقيم به دروازه‌بان ملي‌پوش مس پيشنهاد داده‌اند.
سيد مهدي رحمتي به گفته خودش مس را براي فصل آينده به ساير تيم‌هاي داخلي ترجيح مي‌دهد اما گويا پيشنهاد وسوسه‌انگيز سپاهان در روزهاي اخير او را به فكر واداشته. مسوولان سپاهان از پيشنهاد به سيد مهدي رحمتي خبر مي‌دهند. البته اين پيشنهاد به صورت غيرمستقيم بوده و قرار شده رحمتي بعد از تعطيلات در مورد اين پيشنهاد نظر خود را اعلام كند. اصفهاني‌ها خيلي اميدوار هستند كه دروازه‌بان شماره يك تيم ملي فصل آينده پيراهن اين تيم را به تن كند. درحالي كه بحث پيوستن امير قلعه‌نويي به مس وجود دارد اصفهاني‌ها معتقدند سيد مهدي رحمتي پيش از قلعه‌نويي سپاهاني مي‌شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)