مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و امید ندانم کاری‌ها را عامل باخت این تیم برابر امید عراق و حذف از گردونه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن دانست.


حمیدعلی‌عسگری پس از شکست تیم فوتبال امید ایران برابر عراق ضمن بیان مطلب فوق افزود: سرندانم کاری بعضی‌ها تیم امید ضمن از دست دادن پیروزی ارزشمندش در بازی رفت مقابل عراق، باید در بازی برگشت مقابل این تیم با چهار گل پیروز می‌شد که این مسئله باعث شد نتیجه مسابقه برگشت را هم واگذار کنیم.


وی ادامه داد: بازیکنان پس از شنیدن این خبر که عراق در بازی رفت 3 بر صفر پیروز شده است، ساعت‌‎ها گریه می‌کردند و معلوم است وقتی یک تیم برای پیروزی با 4 گل به زمین می‌رود، روی ضدحملات متزلزل نشان می‌دهد و گل می‌خورد.


هافبک تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: ای کاش فوتبالی به تیم عراق می باختیم، چراکه شکست در چنین شرایطی بسیار سخت‌تر است. کامیابی‌نیا به مسئولان گفته بود به دلیل دو اخطاره بودن نمی‌تواند در این مرحله به میدان برود که آنها گفته بودند این موضوع را پیگیری می‌کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و به عراق باختیم.


علی‌عسگری در پایان گفت: به ما گفته‌اند فکس محرومیت کامیابی‌نیا مدت‌ها پیش به فدراسیون آمده است اما چرا کسی در این خصوص خبر نداشت، نمی‌دانم! در شرایط فعلی جز افسوس خوردن چاره‌ دیگری نداریم.


تیم فوتبال امید کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل عراق از راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بازماند تا حسرت حضور فوتبال ایران در بازی‌های المپیک 40 ساله شود.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)