مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي گفت: حشمت مهاجراني يكي از شخصيت‌هاي بزرگ فوتبال ماست و من متاسفم كه برخي از سايت‌ها درباره او از تعابير نامناسبي استفاده كرده‌اند.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره بحث‌هايي كه در برخي از سايت‌ها مبني بر اين كه “حشمت مهاجراني پيش از انقلاب اسلامي كار كرده و درست نيست كه اين فرد در پرسپوليس باشد” اظهار كرد: من واقعا وقتي اين چيزها را مي‌شنوم متاثر مي‌شوم. حشمت مهاجراني، يكي از شخصيت‌هاي بزرگ فوتبال ما و يك شخصيت بين‌المللي است كه در دو سالي كه به ايران برگشته، زحمات زيادي كشيده است.

 

استيلي ادامه داد:

وقتي ما با مهاجراني در شاهين بوديم و با نماينده مقام معظم رهبري در بوشهر يعني آقاي صفايي بوشهري جلسه داشتيم، او از مهاجراني بسيار تعريف مي‌كرد. متاسفانه ما به جاي اين كه شخصيت‌هاي بزرگ كشورمان را گرامي بداريم و مانع از اين شويم كه از كشور بيرون روند و به نوعي فرار شخصيت‌هاي بزرگ اتفاق بيفتد، اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كنيم. نه تنها بايد شخصيت‌هاي علمي خود را حفظ كنيم، بلكه بايد به افراد بزرگ فوتبالي و ورزشي كشورمان هم احترام بگذاريم.

 

بازيكن پيشين تيم ملي كه زماني شاگرد توميسلاو ـ ايويچ بوده است از شنيدن خبر فوت او بسيار ناراحت شد و به ايسنا گفت: ايويچ شخصيت بسيار بزرگي داشت و من خاطرات خوبي با او داشتم، او جزو يكي از مربيان بزرگي بود كه در چند سال گذشته به ايران آمده بودند. ايويچ هم از لحاظ روحي ـ رواني و هم از لحاظ فني در پيشرفت بازيكنان ايراني تاثيرگذار بود.

 

حميد استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا شايعه بالا بودن رقم پيشنهادي مهدي رحمتي به پرسپوليس كه در جلسه شما با اين بازيكن مطرح شده است، صحت دارد؟ گفت: خير من با رحمتي هيچ جلسه‌اي نداشتم، كاشاني با رحمتي صحبت كرده بود و من نمي‌دانم چه رقمي از سوي رحمتي به پرسپوليس پيشنهاد شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)