سه شنبه 15 اردیبهشت (13:13)

مرجع خبری پرسپولیس : دوران مدیر عاملی اکبر غمخوار در پرسپولیس که خوردبین به آن اشاره می کند همان زمانی است که پروسه حذف علی پروین از پرسپولیس آغاز شد . همان روزها بود که بوقچی ها به لیدر تغییر نام دادند و فهمیدند می توانند کارهای مهمتری هم انجام دهند . بیشتر آن ها به شعارهای مثل “سلطان علی پروین” کفایت می کردند !

برای مرد قدیمی و کهنه کاری که حدود 40 سال از عمر خود را در پرسپولیس گذرانده قابل باور نیست که یک بوقچی باشگاه او را در حضور همه تهدید به مرگ کند و با الفاظ

شنیع مورد هتاکی قرار دهد . چالش بین محمود خوردبین و لیدرهای باشگاه ( همان بوقچی های سابق!) به جایی رسیده که حالا او می گوید : ” پرسپولیس احتیاجی به لیدر ندارد “.

pnnc : ماجرای درگیری شما با تعدادی لیدر از کجا کلید خورد ؟

روز بازی با راه آهن مطلع شدم یکی از لیدرهای منتسب به باشگاه را دستگیر کرده اند که با وساطت من آزاد شد . او روز بازی با سپاهان به شدت تیم را تشویق می کرد و این به تعدادی دیگر از لیدرها برخورده بود .

pnnc : سو قصد به جان شما هم به همین دلیل انجام شد ؟

دقیقا . یک شب بعد از بازی در اتوبان همت مشغول رانندگی بودم که سه نفر با ماشین جلوی من پیچیدند و قصد منحرف کردن من و برخوردم با گارد ریل را داشتند . چهره آن ها را دقیقا به خاطر دارم . آن ها همان هایی هستند که من را تهدید به قتل کردند !

pnnc : قدرتی که امروز لیدرها پیدا کرده اند از کی پا گرفت ؟

ما اصولا افرادی به نام ” لیدر ”  نداشتیم . این جو از زمان مدیریت غمخوار به وجود آمد و متاسفانه تا به امروز ادامه داشته .

pnnc: چرا مدیر عامل باشگاه در قبال این اتفاق سکوت اختیار کرده ؟

آقای انصاری فرد همین امروز ( دیروز ) این اقدام را محکوم و به شدت از من حمایت کرد .

pnnc : اینکه بعضی لیدرها به خود شما یا مدیر عامل باشگاه منتسب هستند برای باشگاه چالش نیست ؟

شخصا هر وقت با لیدرها در تماس بودم یا با آن ها در تماس بودم از آن ها خواستم پرسپولیس را تشویق کنند نه اشخاص . هیچ وقت با آن ها رابطه پنهانی نداشتم .

pnnc : شما چه راهکارهایی را برای مقابه با افرادی که با نام لیدر فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار دادند پیشنهاد می کنید ؟

به نظرم باید با آن ها حرف زد و توجیهشان کرد که این راه اشتباه است . خیلی خوب است که به همه تفهمیم شود نه به خاطر پول بلکه به خاطر عشق به پرسپولیس این تیم را تشویق کنند .

pnnc : چرا امروز لیدرها به قدری قدرت پیدا کرده اند که مدیر عامل یا مربی عوض می کنند و با حرف زدن کار درست نمی شود ؟

کار اساسی این است که آن ها را به ورزشگاه راه ندهند . پرسپولیس احتیاجی به لیدر ندارد . بارها مردم به من گفته اند دوست دارند تیم و بازیکن محبوبشان را در ورزشگاه تشویق کنند اما لیدرها اجازه نمی دهند !

pnnc : با این جو متشنج می توان به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی خوشبین بود ؟

امیدوارم با تدبیر باشگاه و آرامش قهرمان شویم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)