پیشنهادی از ولسفبورگ ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : پس از حضور محمدرضا خلعتبري و هادي عقيلي در ليگ قطر، اين بار پيشنهاد وسوسه‌انگيز قطري‌ها مهرداد اولادي را وسوسه‌ كرده است.


اين بازيكن كه طي دو سال حضورش در ملوان انزلي هر بار از لحظه‌شماري‌اش براي بازگشت به خانه‌اش، پرسپوليس صحبت مي‌كرد قيد بازگشت به اين تيم را زده است و به خاطر داشتن پيشنهاد 5/1 ميلياردي از يك تيم قطري، دوباره خيال لژيونر شدن را در سر مي‌پروراند.

مهرداد اولادي صحبت‌هايي انجام داده است كه در زير مي‌خوانيد؛

 

قطر، امارات، تركيه، كويت. بالاخره مقصد بعدي مهرداد اولادي كجاست؟
باور كنيد خودم هم گيج شده‌ام و نمي‌دانم چكار كنم. هر روز پيرامون تيم آينده‌ام خبر جديدي منتشر مي‌شود و حسابي سردرگم شده‌ام.

در حال حاضر فقط از اين چهار كشور پيشنهاد رسمي دريافت كرده‌ام.

 

 

شنيده‌ايم مسوولان باشگاه وولفسبورگ آلمان هم درصدد جذب تو هستند. آيا در جريان اين قضيه هستي؟
نه. باور كنيد همين الان و از شما اين خبر را شنيدم.

حالا اگر قرار باشد از ميان تيم‌هاي عربي و وولفسبورگ يك تيم را انتخاب كني، ترجيح مي‌دهي پيشنهاد كدام يك را قبول كني؟
فعلا كه وولفسبورگي‌ها به من پيشنهاد نداده‌اند ولي اگر از اين تيم‌ هم پيشنهاد داشته باشم به يك تيم قطري يا اماراتي مي‌روم.

چرا؟
چون من نهايت تا پنج سال ديگر مي‌توانم به صورت حرفه‌اي فوتبال را دنبال كنم و جوان 18 ساله نيستم كه بگويم فعلا به پول فكر نمي‌كنم و دنبال پيشرفت هستم. براي انتخاب تيم آينده‌ام، مسايل مالي برايم در اولويت است و به همين دليل اگر قرار باشد از ميان وولفسبورگ و تيم‌هاي عربي يك تيم را انتخاب كنم قطعا يك تيم عربي را انتخاب مي‌كنم.

تو هميشه دوست داشتي در ليگ اسپانيا بازي كني ولي رفتن به يك تيم اماراتي يا قطري باعث مي‌شود تا تو از ليگ اسپانيا دورتر و دورتر شوي!
من تا سه سال پيش دنبال حضور در ليگ اسپانيا بودم چرا كه در بهترين سن ممكن قرار داشتم اما ديگر نمي‌توانم به حضور در ليگ اسپانيا فكر كنم. بايد واقع بين و منطقي باشم و بدانم ديگر نبايد رفتن به اسپانيا را در سر داشته باشم چون امكان‌پذير نيست. براي فصل آينده از ليگ اسپانيا پيشنهادي ندارم و اگر قرار باشد به قطر يا امارات بروم، تا دو سال آينده در ليگ يكي از اين دو كشور بازي خواهم كرد و پس از آن به سني مي‌رسم كه ديگر هيچ تيم اسپانيايي خواستار جذبم نمي‌شود.

فكر مي‌كني دليل اينكه براي فصل آينده از هيچ تيم اسپانيايي پيشنهادي به تو نشده است چيست؟
طبيعي است بازيكني كه در تيم متوسطي مثل ملوان بازي مي‌كند مورد توجه تيم‌هاي اسپانيايي قرار نگيرد.

اگر روزي از يك تيم اسپانيايي پيشنهاد داشته باشي، براي حضور در آن با جواد نكونام يا مسعود شجاعي مشورت مي‌كني؟
بله. جواد و مسعود از بهترين دوستان من هستند. ضمن اينكه آنها چند سالي است كه در ليگ اسپانيا بازي مي‌كنند و قطعا با اين دو نفر مشورت مي‌كنم.

طي دو سال كه در ملوان حضور داشتي براي بازگشت به پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌كردي ولي حالا كه از اين تيم جدا شدي فقط از رفتن به امارات يا قطر صحبت مي‌كني؟!
شما اگر جاي من بوديد پيشنهاد 5/1 ميلياردي را قبول مي‌كرديد يا پيشنهاد 350 ميليوني را؟ هر كس هم جاي من باشد دائما از رفتن به امارات يا قطر صحبت مي‌كند.

پس در اين ميان تعصب و علاقه‌تان به پرسپوليس چه مي‌شود؟
هنوز هم مي‌گويم كه عاشق پرسپوليس هستم ولي همانطور كه گفتم من نهايت تا پنج سال ديگر بتوانم در سطح اول فوتبال بازي كنم و به همين دليل مجبورم كه به آينده‌ام فكر كنم و مسايل مالي را در اولويت قرار دهم. فردا روزي اگر قطع نخاع شدم يا پايم شكست، هيچ كس حتي خود شما سراغم را هم نمي‌گيريد و حالا صرفا به خاطر اينكه فصل قبل بهترين بازيكن ملوان بودم سراغم را مي‌گيريد. من بارها تعصب و علاقه‌ام به پرسپوليس را ثابت كردم و از اين بابت امتحانم را پس داده‌ام.

چه زماني؟
همان سال كه در پرسپوليس حضور داشتم و با اينكه با پيشنهادهاي خوبي از ساير تيم‌ها مواجه شده بودم اما باز هم در اين تيم ماندم. اولادي همان روزها تعصب خود به تيم محبوبش را ثابت كرد.بارها گفته‌ام و باز هم مي‌گويم كه اگر قرار باشد در ليگ ايران بازي كنم، حتي اگر تيم‌هاي ديگر پيشنهاد مالي خوبي هم بدهند باز هم پرسپوليس را انتخاب مي‌كنم.

ولي بازيكن بزرگي مثل علي كريمي به سادگي با قضيه سقف قرارداد كنار آمد و حاضر شد با همان 350 ميليون تومان پرسپوليسي شود و اين مستثني صرفا به خاطر تعصب و علاقه‌اي است كه به اين تيم دارد!
بهتر است اين سوال را برويد از خود علي آقا بپرسيد. به هر حال ايشان دوست داشتند با اين مبلغ پرسپوليسي شوند و قطعا دلايل خاص خودشان را هم دارند. ضمن اينكه علي‌آقا 10 سال است كه به صورت حرفه‌اي فوتبال را دنبال مي‌كنند و به طور حتم طي اين 10 سال به لحاظ مالي كاملا تامين شده‌اند و دغدغه پول ندارند ولي من دغدغه مالي دارم و به همين دليل پيشنهاد 5/1 ميلياردي وسوسه‌ام كرده است. باور كنيد نه تنها اولادي بلكه هر بازيكن ديگري هم كه جاي من بود نمي‌توانست از پيشنهاد 5/1 ميلياردي بگذرد پس بايد به من حق بدهيد كه به جاي فكر كردن به پرسپوليس دنبال حضور در ليگ قطر يا امارات باشم.

احتمال حضورت در ليگ امارات بيشتر است يا قطر؟
قطر. چون پيشنهاد مالي تيم قطري بهتر از تيم اماراتي است. ضمن اينكه اين كشور دورنماي جام جهاني را هم دارد.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)