مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال ملوان برخلاف آنچه گفته می‌شود که مجوز خروج از کشور را ندارد، گفت: من 2 سال خدمت مقدس سربازی را در تیم ملوان گذراندم و از این بابت هیچ مشکلی برای خروج از کشور ندارم.

 

مهرداد اولادی درباره شایعه توافقش با پرسپولیس گفت: هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است اما همانطور که بارها اعلام کرده‌ام اگر قرار باشد در ایران بازی کنم حتما اولویت اولم پرسپولیس است.

 

 

با وجودی که از یک تیم داخلی دیگر نیز پیشنهاد مالی خیلی بهتر دارم اما چون به پرسپولیسی‌ها قول داده‌ام اگر قرار باشد در ایران بازی کنم مطمئنا باید من را پرسپولیسی بدانید.

 

من هميشه خودم را مديون پرسپوليس و هواداران خونگرمش مي‌دانم و به همين دليل اگر فصل آينده به يك تيم خارجي نروم قطعا در پرسپوليس بازي مي‌كنم و به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام كه اگر به خارج نروم شماره 10 پرسپوليس را براي من كنار بگذارند. من تلفني با كاشاني سرپرست باشگاه صحبت كردم و صادقانه اين مسايل را به او هم گفتم.

وي ادامه داد: به هيچ عنوان هم قصد بازار گرمي ندارم من از تيم‌هاي ديگر ايراني پيشنهاد 500 ميليون توماني دريافت كرده‌ام، ولي اگر در ايران باشم به جز پرسپوليس در تيم ديگري بازي نمي‌كنم. من از باشگاه‌هايي در تركيه، امارات، قطر و كويت پيشنهادهاي مالي خوبي دارم. تيم‌هايي كه هم متمول هستند و دستمزدهاي كلان مي‌دهند و هم امكانات باشگاهي‌ بسيار خوبي دارند. با اين حال اگر به هر دليل به تيم خارجي نروم در پرسپوليس بازي مي‌كنم.

 

وی ادامه داد: من از خانواده پرسپولیس هستم و 6 سال در این تیم بودم. با وجودی که اعلام کردم مسائل مالی برایم اهمیت دارد اما پرسپولیس را به پیشنهادهای خوب مالی تیمهای داخلی دیگر ترجیح می‌دهم و سرخپوش می‌شوم. به پرسپولیسی‌ها گفته‌ام که یک جای خالی برای من نگه دارند تا در صورت ماندن در ایران به جمع آنها اضافه شوم. سعی می‌کنم تا هفته آینده تکلیفم را مشخص کنم.

اولادی خاطرنشان کرد: همه چیز بستگی به مدیربرنامه‌هایم دارد. تصمیم‌گیری امسال من از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید اشتباه کنم. کشورهای امارات و قطر پیشنهاد خیلی خوبی به من داده‌اند و چنانچه شرایط فراهم شود دوست دارم در این کشورها بازی کنم. سابقه حضور در تیمهای عربی را داشته‌ام برای همین ترجیح می‌دهم در آنجا بازی کنم. هم شرایط مالی بهتری دارد و هم به زندگی در آنجا عادت دارم.

 

اولادي در مورد اينكه چند درصد احتمال دارد در ايران بماند گفت: به احتمال 40 درصد در ايران و پرسپوليس بازي خواهم كرد و به احتمال 60 درصد به يك تيم خارجي مي‌روم.

بازيكن سابق تيم ملوان انزلي در مورد شايعه ممنوع الخروج بودن خود گفت: اين شايعه به هيچ عنوان صحت ندارد. من در پايان فصل و بعد از اينكه چند روزي در كنار خانواده بودم چند روزي به امارات رفتم. 2 سال هم در تيم ملوان انزلي خدمت سربازي خود را گذراندم و هيچ مشكلي بابت سربازي و خروج از كشور ندارم. با اين حال بازهم مي‌گويم خود را يك پرسپوليسي مي‌دانم و اگر در ايران باشم فقط در پرسپوليس بازي خواهم كرد و حداكثر تا 5 روز آينده تيم‌ آينده خود را انتخاب خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)