مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته سپاهان گفت: اگر این باشگاه رضایت نامه بدهد می خواهم پرسپولیسی شوم.

 

هاشم بیگ زاده با اشاره به وضعیت خود اظهار داشت: پیشنهاداتی دارم که مشغول مذاکره هستم. فعلا تمرینات خود را هم به صورت انفرادی پیگیری می کنم تا انشالله با انتخاب تیم آینده ام به مشکل نخورم و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی باشم.

 

 

 

وی افزود: از پرسپولیس با من تماس گرفتند و مذاکره کردیم. فعلا داریم صحبت می کنیم. البته مشکلی که دارم این است که یک سال دیگر از قراردادم با سپاهان باقی مانده است. به اصفهان می روم تا با این باشگاه صحبت کنم. باید ببینم برای گرفتن رضایت نامه ام چقدر پول می خواهند.

 

هافبک فصل گذشته سپاهان تصریح کرد: اگر این باشگاه رضایت نامه مرا بدهد، قطعا پرسپولیسی می شوم. بالاخره صحبت هایی با من شده است و باید ببینم وضعیتم با سپاهان چه می شود. به جز این تیم دیگر پیشنهادی ندارم و حتی تراکتوری ها هم به من پیشنهاد ندادند.

 

بیگ زاده گفت: قطعا به استقلال برنمی گردم چون پیشنهادی نداشتم. البته تا آنجایی که می دانم در لیست مظلومی بودم ولی به خاطر این که با سپاهان قرارداد دارم و جدایی ام منوط به اجازه این باشگاه است، استقلالی ها منصرف شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و افتخار هربازیکنی است که در این تیم بازی کند. من نیز اگر افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را پیدا کنم، تمام تلاشم را می کنم تا آن ناراحتی 3، 4 سال قبل پرسپولیسی ها را برطرف کنم.

 

بیگ زاده گفت: 3، 4 سال قبل حتی با پرسپولیس قرارداد هم بستم ولی شرایطی پیش آمد که نتوانستم در این تیم بمانم ولی دوست دارم به این تیم برگردم و دینم را ادا کنم. آن سال هم استیلی و کاشانی بودند و امیدوارم این بار بتوانم از سپاهان رضایت نامه بگیرم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)