مرجع خبری پرسپولیس : سعداوى: كسانى كه خبر اخراج پيروانى را تأييد كردند، بايد جوابگوى بازگشتش باشند!

بارها و بارها نعيم سعداوى اعلام كرده به اين خاطر كه پيروانى او را به پرسپوليس آورده تا زمانى كه وى در تيم باشد او هم با پرسپوليس خواهد ماند. بعد از اخراج پيروانى و برگشت دوباره او به تيم، هنوز در تمرينات شركت نكرده است. در رابطه با اوضاع و احوال پرسپوليس گفت و گويى با نعيم سعداوى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

pnnc • چند روزى است در تمرينات حاضر نمى شويد. موضوع چيست؟
– با اجازه وينگادا در كلاس مربيگرى روته مولر حاضر مى شوم. اين كلاس تا دیروز داشت و انشاءالله در تمرين روز جمعه شركت مى كنم.


pnnc • گفته بوديد اگر پيروانى نباشد شما هم نيستيد…!
مشكل خاصى نيست. من و پيروانى در اين كلاس ها شركت مى كنيم و از امروز در تمرينات حاضر خواهيم شد. مشكل او با باشگاه حل شده است.

pnnc •چه مشكلى پيش آمده بود؟
بهتر است درباره گذشته صحبت نكنيم. هر كسى اين خبر را تأييد كرده خودش بايد جوابگو باشد. نمى خواهم از فرد خاصى نام ببرم اما يك بار اعلام مى كنند وينگادا گفته و بار بعد آن را تكذيب مى كنند… بهتر است وارد جزئيات نشويم.

pnnc • برنامه شما براى فصل آينده چيست؟ با اين كادر ادامه خواهيد داد؟
تا به اينجاى كار كل اعضاى كادر با يكديگر مشكل نداشته اند و ندارند. هنوز تا پايان فصل فرصت باقى است. در مورد آينده در آينده تصميم گيرى مى كنيم.

pnnc • قرار است به مصاف پاس همدان برويد. اين بازى را چطور مى بينيد؟
پاس تيم خوبى است و وقتى تا به اين مرحله بالا آماده است مطمئناً عملكرد خوبى داشته است. در اين ديدار با توجه به امتياز ميزبانى حريف بازى سختى پيش رو خواهيم داشت. بعد از لغو بازى مقابل الشارجه، تيم تمرينات خوبى را پشت سر گذاشت و با روحيه خوبى جام حذفى را ادامه خواهيم داد. هدف ما بالا بردن اين جام است.

pnnc • اين روزها حواشى اين كلاس هاى مربيگرى بيشتر از حواشى پرسپوليس و استقلال شده است. شما در جريان دعواى قلعه نويى و مايلى كهن بوديد؟
ما هم مثل شما شنيده ايم و به چشم خود دعوايى نديدم اما فكر نمى كنم به آن شدتى كه نشريات انعكاس دادند باشد. يك درگيرى لفظى بين ۲ مربى پيش آمده كه مى تواند هزار و يك دليل داشته باشد. نبايد زياد به اين قضايا توجه شود. امرى است كه ممكن است در هر تيم يا ليگى اتفاق بيفتد و تقريباً طبيعى است.

pnnc • به ليست ۴۱ نفره قطبى انتقادهاى زيادى وارد شد. نظر شما در اين باره چيست؟
الان زمان انتقاد نيست و همه بايد حمايت كنيم تا به اميد خدا تيم از اين مرحله صعود كند اما به نظر من جاى كسانى چون نيكبخت كه در آمادگى كامل بسر مى برند و در طول فصل عملكرد خوبى داشته اند در تيم ملى خالى است. ۴۱ نفر دعوت شده اند و نيكبخت هم به عنوان يكى از تأثيرگذارترين بازيكنان پرسپوليس مى توانست جايى در اين ليست داشته باشد.

pnnc • فكر مى كنيد دليل دعوت نشدن او چيست؟
به هر حال او در مقطعى با قطبى اختلافاتى پيدا كرد كه مى تواند يكى از دلايل دعوت نشدنش باشد اما به شخصه معتقدم نيكبخت هم لياقت و هم تجربه كافى براى حضور در اين ميادين حساس را دارد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)