باید از کمیته پیشکسوتان حمایت کرد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه را برای هواداران نگران کننده خواند و گفت: تشکیل کانون پیشکسوتان هیچ تداخلی با امور باشگاه ندارد.


مجید فرخزادی ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در روزهای اخیر حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس بوجود آمده که باعث دلمشغولی و نگرانی هواداران شده است. تصور می کنم به جای اینکه با تشکیل کانون پیشکسوتان برخورد منفی داشته باشیم باید از این اتفاق استقبال می کردیم.

وی ادامه داد: تشکیل کانون پیشکسوتان یک اتفاق بزرگ و مبارک برای باشگاه پرسپولیس است و به نظر من استقلال هم باید چنین کانونی را تشکیل دهد. برخلاف خیلی از اهالی فوتبال بنده اعتقاد دارم تشکیل این کانون هیچ تداخلی با کار باشگاه و تیم پرسپولیس ندارد.

 

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که بنده به همراه آقای غمخوار کارمان را در پرسپولیس شروع کردیم یکی از برنامه هایمان راه اندازی چنین کانونی در قالبی دیگر بود و قصد داشتیم با ” شب خاطره ها” پیشکسوتان را دور هم جمع کنیم تا مروری داشته باشند بر خاطرات گذشته شان که متاسفانه بنا بر دلایلی عملی نشد.

فرخزادی در پاسخ این پرسش که” به نظر می رسد تشکیل این کانون در این برهه زمانی به نوعی اعلام موضع مقابل مدیریت فعلی پرسپولیس است؟” گفت: من چنین تعریفی را قبول ندارم. اینطور نیست که حتما کانون پیشکسوتان از طرف باشگاه تاسیس شود. پیشکسوتان باشگاه می توانند برای خودشان هیئت مدیره داشته باشند و با نظم و برنامه کارشان را پیش ببرند.

 


وی در ادامه تصریح کرد: قطعا بزودی و با مشخص شدن وضعیت وزیر ورزش و جوانان، تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مشخص خواهد شد و این دو باشگاه می توانند با آرامش خاطر بیشتری کارشان را پیش ببرند.


مشاور پیشین رئیس سازمان تربیت بدنی بر ضرورت تشکیل کانون پیشکسوتان تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی ها دچار توهم شده اند که فکر می کنند تشکیل این کانون دخالت در کار باشگاه است. اما فکر می کنم سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس باید از این اتفاق استقبال کند و همه دست در دست هم دهند تا این اتفاق میمون و مبارک به سرانجام برسد.


فرخزادی خاطرنشان کرد: به نظر من پیشکشوتان باشگاه پرسپولیس برای آنکه دور هم باشند نباید از کسی اجازه بگیرند. آنها هر زمان که خواستند می توانند کنار هم جمع شوند و در مورد اتفاقات گذشته و مرور خاطراتشان صحبت کنند. همه ما هم باید کمک کنیم که این کانون پابرجا بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)