مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا حقیقی از همان لیست اولیه کی روش یکی از انتخاب های این مربی مطرح بود و جرو 4 گلر دعوت شده به اردوی اتریش قرار گرفت.

 

او در لیست بعدی مرد پرتغالی هم قرار داشت و در کنار مهدی رحمتی و گردان برای بازی با مالدیو تیم ملی را همراهی خواهد کرد. حقیقی در این مدت به خوبی توانسته توانایی هایش را به رخ سرمربی صاحب نام تیم ملی بکشد.

او در اتریش ناجی دروازه تیم ملی بود و در دو بازی حضور داشت. اولین بازی تدارکاتی تیم ملی با ماداگاسکار عصر یکشنبه برگزار شد و این جدال نخستین تجربه کی روش در ورزشگاه آزادی بود.

 

 

حقیقی در تمرینات تیم ملی از جمله نفرات آماده تیم بوده و به خوبی توانسته شایستگی هایش را نشان دهد. شاید تنها دلیلی که کی روش رحمتی را در بازی با ماداگاسکار به حقیقی ترجیح داد، تجربه بالای رحمتی در میادین ملی بود.

 

کی روش در تمرینات تیم ملی عملکرد حقیقی را دیده و از وضعیت این دروازه بان رضایت کامل دارد. آمادگی حقیقی در تمرینات تیم ملی باعث خوشحالی کادرفنی تیم ملی شده است.

 

اگر حقیقی تجربه بیشتری داشت بدون شک انتخاب اصلی کارلوس کی روش بود اما به نظر می رسد شماره یک پرسپولیس باید بیشتر صبور باشد. مطمئنا با عملکردی که این گلر از خود نشان داده پس از این یکی از بازیکنان مورد توجه کی روش خواهد بود و نوبت بازی به او هم خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)