مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: زمانی که خودمان هوادار پرسپولیس بودیم، از بازی‌های زیر نور لذت می‌بردیم و وقتی زمان مناسبی اتخاب شود، هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند.

 

ابراهیم شکوری مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان، شرایط اردوی ترکیه و دیگر مسائل در گفت و گویی  شرکت کرده است که متن آن را در ذیل می خوانید:

 

*اردوی ترکیه چطور بود؟
-اردوی خوبی را برگزار کردیم و فکر می کنم نتیجه آن را در لیگ برتر خواهیم داد. زمین‌های تمرینی مناسبی در آنکارا وجود داشت و توانستیم از امکانات آن بهره ببریم. همین که 10 روز بدون حاشیه و مساله خاصی تمرین کردیم، برایمان یک مزیت فوق‌العاده محسوب می شود.

*در آنکارا بیشتر تمرینات بدنسازی انجام دادید یا کارهای تاکتیکی را هم دنبال می‌کردید؟
-برای این که به شرایط مناسبی برسیم، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را در کنار هم انجام دادیم تا در کوران رقابت های لیگ برتر با مشکل مواجه نشویم و امیدوارم که نتیجه زحماتمان را بگیریم.

*از شرایط خودت رضایت داری؟
-از زمانی که تمرینات پرسپولیس آغاز شده است، با تمام وجودم تمرین کرده ام و می خواهم مزد زحماتم را بگیریم. امسال توانایی هایم را به حمید استیلی نشان می دهم و امیدوارم بتوانم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم. در شرایط خوبی قرار دارم و روز به روز بهتر از قبل می شوم.

*دو بازی تدارکاتی در ترکیه برای پرسپولیس مفید بود؟
-دو دیدار دوستانه با قونیااسپور و گووزتپه ترکیه برگزار کردیم و بازیکنان کمی در شرایط مسابقه قرار گرفتند. تیم های ترکیه ای پرس را به خوبی انجام می دهند و بازیکنان را تحت فشار قرار می دادند. البته بازی با قونیااسپور بهتر از گووزتپه بود و در مجموع بازی‌های مفیدی را پشت سر گذاشتیم.

*اردوی ترکیه در غیاب بازیکنان ملی‌پوش انجام شد؛ فکر نمی‌کنی این موضوع کمی به ضرر پرسپولیس تمام شود؟
-تعداد ملی پوشان پرسپولیس در تیم ملی زیاد بود و ما چاره ای نداشتیم تا تمرینات خود را دنبال کنیم. تمرینات در غیاب ملی پوشان کمی کار را سخت می کند، اما باید بدانیم اولویت موفقیت تیم ملی است و در سایر باشگاه ها هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. امیدوارم بعد از بازگشت ملی پوشان و با حضور نفرات قبلی با یک تیم منسجم راهی مسابقات لیگ برتر شویم.

*رالف سومدیک هم در آنکارا به جمع کادرفنی اضافه شد؛ درباره این مربی چه نظری داری؟

-سومدیک مربی بزرگی است و ارزش های کسی که در بورسیادورتموند و بوخوم آلمان مربیگری را کرده را نمی توان نادیده گرفت. کادرفنی توانمندی داریم و باید بهترین نتایج را در مسابقات گوناگون کسب کنیم.

*خیلی‌ها معتقدند استقلال برنده فصل نقل و انتقالات بوده است؛ در این باره چه صحبتی داری؟

-من کاری به این صحبت ها ندارم، اما تیمی که در زمین بهتر نتیجه بگیرد، نشان خواهد داد در نقل و انتقالات و جذب بازیکن بهتر بوده است. دو سال متوالی برای هواداران قهرمانی آورده ایم و امسال هم آنها را شاد خواهیم کرد.

*امسال خط دفاعی پرسپولیس روزهای خوبی خواهد داشت؟
-بازیکنان توانمندی در خط دفاعی داریم و با حضور محمد نصرتی، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی و دیگران می توانیم خط دفاعی خوبی را تشکیل بدهیم.

*نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر هم برابر ملوان انزلی است.
-از بازی با ملوان خاطره خوشی داریم و سال گذشته با شکست آنها توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. برای این که شروع خوبی در لیگ داشته باشیم باید ملوان را شکست بدهیم و چاره ای جز کسب 3 امتیاز نخواهیم داشت.

*بازی‌های لیگ برتر هم به خاطر ایام ماه مبارک رمضان زیر نور برگزار خواهد شد؛ نظرت در این مورد چیست؟
-زمانی که خودمان هوادار پرسپولیس بودیم، از بازی های زیر نور لذت می بردیم و وقتی زمان مناسبی اتخاب شود، هواداران هم به ورزشگاه می آیند. آرزو می کنم در بازی با ملوان ورزشگاه آزادی پر شود و بتوانیم با حمایت هواداران پیروزی را به آنها هدیه بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)