مرجع خبری پرسپولیس : محمد آخوندی: مشکلات پرسپولیس نباید رسانه ای می شد/ هیئت مدیره می ماند

سخنگوی سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه هیئت مدیره فعلی پرسپولیس تا پایان فصل به کارش ادامه خواهد داد، تاکید کرد: در شرایط حاضر همه باید کمک کنند تا این تیم به دور از حاشیه در عرصه لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه لازم دست یافته و پاسخگوی انتظارات بحق هواداران باشد.

محمد آخوندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تربیت بدنی و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، با ابراز تاسف از مسائل حاشیه ای ایجاد شده برای این تیم در روزهای اخیر گفت: واقعیت این است که با وجود تمام تلاش های صورت گرفته نتایج پرسپولیس در لیگ و جام حذفی نتوانست پاسخگوی انتظارات هواداران باشد و تیم موفق عمل نکرد.

وی ادامه داد: گرچه تیم در عرصه رقابت های آسیایی تا حدودی موفق عمل کرده و از این فرصت برخوردار است که خود را در لیگ قهرمانان بالا بکشد که باید جملگی همه بکوشیم تا تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در جام باشگاهی قاره، از حاشیه ها و اختلافات کنار مانده و در ادامه راه، با انسجام و قدرت بیشتری به مصاف حریفان خود برود.

وی اضافه کرد: با وجود گمانه زنی هایی که صورت می گیرد ، هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد و بی شک سازمان تربیت بدنی در زمان لازم برای مدیریت باشگاه پرسپولیس تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

آخوندی درعین حال با اشاره به اینکه برخی اختلافات نظرها منجر به بروز مشکلاتی برای تیمپرسپولیس شد، از رسانه ای شدن این اختلاف ها ابراز تاسف کرد و گفت:

بی شک اگر اختلاف نظری نیز بود این مسائل باید در درون خانواده پرسپولیس حل و فصل می شد و رسانه ای شدن آن در زمانی که تیم نیاز به آرامش دارد نمی تواند، مشکلی را حل کند.

وی صحبت های مدیرعامل و رئیس هیات مدیره پرسپولیس را از تبعات شکست مقابل پاس همدان و حذف از صحنه جام حذفی دانست و گفت: بی شک عباس انصاری فرد متاثر از این شکست مسائلی را در رسانه ها مطرح کرد که اصلا نباید مطرح می شد. حقیقت این است که امسال سازمان تربیت بدنی با توجه به حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ، کمک های مالی خوب و قابل توجهی را در اختیار هر دو باشگاه قرار داد که ریز دقیق این کمک ها مشخص است. در کنار آن نیز از سوی آقای حسین هدایتی از نظر مالی به باشگاه پرسپولیس کمک شد که جای تشکر دارد.

سخنگوی سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: بی شک در شرایطی که هواداران بحق از نتایج بدست آمده در لیگ و جام حذفی ناراحتند، نباید با دمیده شدن در اختلافات مدیریتی ، کام آنان تلخ تر شود. یقینا افتخار تمام کسانی که در هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت می کنند باید شاد کردن دل مردم و مجموعه هوادارانی باشد که تحت هر شرایطی در کنار تیم قرار داشته اند. بنابراین حضور در این عرصه طلب می کند که مدیران از مسائل شخصی خویش چشم پوشی کرده و نفع تیم را تحت هر شرایطی ارجح بشمارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)