آخر بازی اعتراض کنند و فقط به ما بد بگویند

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخي‌ها مي‌خواهند با تشويق دايي در مسابقات پرسپوليس خود را براي وي شيرين كنند.

به نقل از فارس  ، علي كريمي پس از شكست 2 بر يك پرسپوليس برابر شهرداري تبريز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دقيقه 42 اعتراض تماشاگران آغاز شد و علت اين اتفاق را نمي‌دانم و بهتر است از تماشاگران بپرسيد كه به چه چيزي اعتراض داشتند. قطعاً اعتراض آنها بر روند بازي ما هم تاثير منفي دارد.

وي ادامه داد: تمام بازيكنان زحمت كشيدند، اما نتيجه را واگذار كرديم. شرمنده هواداران شديم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين نتيجه را جبران كنيم. با اين شرايط اوضاع در آينده بدتر مي‌شود و هر بازي بايد با استرس وارد زمين شويم و نمي‌دانم براي رفع اين مشكل چه كار بايد بكنيم.

 

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا دقيقه 42 شهرداري تحت فشار بود و ناگهان تماشاگران عليه تيم شعار دادند. از تماشاگران بپرسيد كه اگر جاي ما بودند و از دقيقه 42 شعار مي‌شنيدند چه احساسي پيدا مي‌كردند؟ تا آن زمان بازيكنان شهرداري تنها يك موقعيت روي دروازه ما خلق كردند كه آن‌هم تبديل به گل نشد.

كريمي درخصوص حرف‌هاي استيلي كه گفته بود نحوه جدايي دايي از پرسپوليس موجب ايجاد اين اتفاقات شده است افزود: اين موضوع را قبول ندارم و بحث دايي نيست. همين تماشاگران در بازي سال گذشته پرسپوليس و صبا همين كارها را كردند، اما نمي‌دانم چرا دايي در اين شرايط حمايت مي‌كنند و وي را مانند چماق بر سر ما مي‌كوبند.

وي افزود: در آرشيو اخبار نگاه كنيد كه همين تماشاگران پس دريافت 4 گل از تيم صبا دست به چه كارهايي زدند. در حال حاضر هم اگر ناراحت هستند به ما بد بگويند و نام فرد ديگري را مطرح نكنند. نظر باشگاه بوده كه استيلي سرمربي شود و وي هم اين بازيكنان را انتخاب كرده است. مديريت حق دارد هر تصميمي كه مي‌خواهد بگيرد.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: نمي‌توانم بگويم كه تا هفته چندم بايد صبر كرد، چون اگر تا آن زمان هم اين مشكلات وجود داشته باشد چه بايد كرد؟ با اين شرايط در آينده مشكل خواهيم داشت. اگر قرار باشد هميشه با استرس بازي كنيم و براي هر باري كه نمي‌توانيم گلزني كنيم شعار بشنويم قطعاً كاري نمي‌توانيم بكنيم.

كريمي درمورد اينكه آيا پرسپوليس به بلوغ تاكتيكي رسيده است يا خير تصريح كرد: به هر حال اين تاكتيك كادر فني است. مگر در نيمه نخست بد بازي كرديم. در تمام نيمه اول يك توپ روي دروازه ما آمد و كسي هم فكرش را نمي‌كرد. چه كار بايد مي‌كرديم كه نكرديم؟

وي افزود: من هم مانند ساير بازيكنان بازي كردم. وقتي تيم مي‌بازد همه بازنده هستند. پستم به‌گونه‌اي است كه در سيستم 4-3-3 نقش هافبك دفاعي را دارم و وظيفه‌ام است كه به دفاع هم كمك كنم. تماشاگران حق دارند ناراحت باشند و اعتراض كنند، اما با اين شرايط اگر جاي ما بودند انگيزه‌اي براي دفاع از حق پرسپوليس داشتند؟

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من نمي‌گويم كه ناراحت نباشند. تيم خودشان است و بسيار براي آن زحمت كشيده‌اند. حضور آنها بسيار با ارزش است، اما از آنها انتظار دارم تا ناراحتي خود را به گونه ديگري بيان كنند. اگر شما راه حلي پيدا كردند به من هم اطلاع بدهيد.

كريمي ادامه داد: ما بازيكناني داريم كه جلو بازي مي‌كنند. من هم از پستي كه بازي مي‌كنم راضي‌ام و در تيم ملي هم در همين پست بازي مي‌كنم، اما سليقه‌ها متفاوت است. برخي‌ها مي‌گويند اگر من جلو بازي كنم موفق‌تر هستم، اما بايد اعلام كنم كه در شرايط كنوني هم آزادي كافي را دارم و مي‌توانم رو به جلو حركت كنم.

وي درمورد اين اتفاق كه در پايان بازي بازيكنان را به سمت تماشاگران برد و از آنها عذرخواهي كرد اظهار داشت: تا زماني كه كاپيتان پرسپوليس باشم پس از كسب هر نتيجه‌اي اين كار را خواهم كرد، مگر اينكه بازيكن ديگري كاپيتان باشد. مي‌دانم تاكنون اين اتفاق تاكنون در فوتبال ايران نيفتاده است، اما بايد جوابگوي محبت تماشاگران باشيم. آنها دلشان به حال پرسپوليس مي‌سوزد و با برد اين تيم شاد و با شكستش ناراحت مي‌شوند.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينكه آيا بهتر نيست بازي‌هاي پرسپوليس بدون تماشاگر برگزار شود؟ گفت: نمي‌شود اينگونه اظهار نظر كرد. آنها از قديم ما را حمايت مي‌كردند، اما از آنها مي‌خواهم حداقل آخر بازي اعتراضات خود را اعلام كنند، نه اينكه در دقيقه 60 اين كار را بكنند. چرا كه با اين كار روحيه بازيكنان خراب مي‌شود و نمي‌توانند از حق پرسپوليس دفاع كنند.

كريمي عنوان كرد: در شهرستان‌ها هم اين موضوع وجود دارد و معتقدم كه خودمان بايد اين اتفاقات را درست كنيم. در مصاحبه مطبوعاتي اعلام كرده بودم كه فكر نمي‌كنم كار دايي باشد. برخي‌ها مي‌خواهند خود را براي دايي شيرين كنند و براي وي عزيز شوند. دايي اين تيم را قهرمان كرده و بسيار زحمت كشيده است. بدون شك هيچ‌كس دوست ندارد تيمش لطمه بخورد و اين هم براي دايي است و قطعاً وي دلش نمي‌خواهد پرسپوليس آسيب ببيند.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: دوستان نزديك دايي اين كارها را مي‌كنند و در بوشهر هم برخي‌ها پلاكاردهايي آوردند تا نزد دايي شيرين‌تر شوند. به هر حال بنيان بدي نهاده شده است و اميدوارم ختم به خير شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)