مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال سايپا گفت: ارزش پيراهن پرسپوليس را مي دانم و بازي در اين تيم براي من افتخار است.

صابر ميرقرباني درباره اتفاقات اخير بين او و مسئولان باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در حال خواب و بيداري بودم كه با من تماس گرفته شد و گفتند جزو بازيكنان محرومي

هستم كه به دليل ظاهرم در ليگ گذشته محروم هستم و نمي توانم با هيچ تيمي قرارداد ببندم. زماني هم كه نزد مسئولان تيم رفتم عصباني و ناراحت بودم.
وي افزود: دچار سوء تفاهم شده بودم و مورد خاصي نبود كه باعث ايجاد چنين ناراحتي هايي شود. اكنون هم مي گويم آقايان حصاري و انصاري فرد بزرگتر من هستند و احترام آنها در هر شرايطي به من واجب است.
ميرقرباني ادامه داد: هر بازيكني مي داند كه پوشيدن پيراهن پرسپوليس افتخار است و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. من مشكلي با هيچكس ندارم.
ميرقرباني تصريح كرد: همان موقع هم كه با اين تيم به توافق رسيدم گفتم اين تيم را انتخاب كردم تا بدون حاشيه هاي فصل گذشته همان بازيكني شوم كه به تيم ملي دعوت مي شد. هنوز هم همين هدف را دارم و از اتفاقاتي كه ناخواسته رخ داد؛ ناراحتم.

گفتنی است عباس انصاری فرد صبح امرور عقد قرار داد داخلی با صابر میرقربانی را تکذیب کرده بود و مدعی شد ، اگر میر قربانی قراردادی ارائه کند که من زیر آن را امضا کرده باشم تمامی ادعاهای او را خواهم پذیرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)