مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان آنقدر تجربه دارد که شکست استقلال مقابل تراکتورسازي را به دربي تهران ربط ندهد و به دور از احساس و با منطق به اين ديدار بزرگ نگاه کند.

 

مهاجم با تجربه پرسپوليس مدعي شد که مقابل استقلال دنبال 3 امتياز بازي هستند و تلاش مي‌کنند تا به هدفشان برسند. گفت و گوی هاشمیان با ایپنا را بخوانید:

 

*مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر مساوي کرديد، در مورد اين ديدار صحبت مي‌کنيد؟

 

 

– ذوب‌آهن هميشه تيم خوب و سختکوشي نشان داده اما در اين ديدار تمام جريان بازي دست ما بود و شانس‌هاي خيلي زيادي بدست آورديم که متأسفانه از آنها استفاده نکرديم. ذوب‌آهن در اين ديدار تحت تأثير ما قرار داشت که 2 شانس گلزني بدست آورد و از آنها استفاده کرد. به هر حال مساوي بهتر از باخت بود هرچند که مي‌توانستيم اين بازي را ببريم و با 3 امتياز به تهران برگرديم.

 

*پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن خيلي با انگيزه بود و نمايش بسيار خوبي داشت، چه اتفاقي براي تيم شما افتاده بود که متفاوت از گذشته ظاهر شديد؟

– اتفاق خاصي نيفتاده بود. ما تيم خوبي داريم. پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيکنان خيلي خوب و بزرگي دارد. متأسفانه در هفته‌هاي اول بدشانس بوديم و يک سري حواشي هم از بيرون به تيم لطمه مي‌زد اما تيم ما رشد صعودش‌اش را شروع کرده و شرايط بهتري نسبت به گذشته داريم.

 

*مصدوميتها هم بلاي جان تيم شده، اينطور نيست؟

– صددرصد همينطور است چون هر بازيکني براي تيم مهم است. متأسفانه در اين چند هفته مصدوميت‌هاي تيم ما زياد بوده اما فوتبال همين است و در طول فصل بازيکنان مصدوم مي‌شوند اما مهم اين است کساني که جايگزين مي‌شوند بايد خيلي خوب کار کنند. مصدوميت نبايد باعث شود که تيم از هدفش دور شود.

 

*در آستانه دربي تهران قرار داريم، اين ديدار چقدر اهميت دارد؟

– اين بازي براي تماشاگران خيلي مهم است چون يک بازي تاريخي است و سالهاست که 2 تيم مقابل هم قرار مي‌گيرند اما در اين چند ساله بازيکنان استقلال و پرسپوليس آنقدر مقابل هم بازي کرده‌اند و در تيم ملي همبازي بوده‌اند و با هم دوست هستند که هيجان سالهاي خيلي قديم را ندارد.

 

*دربي پيش رو را چطور پيش‌بيني مي‌کنيد؟

– اميدوارم بازي خيلي خوبي شود و هر 2 تيم نمايش خوبي داشته باشند و البته تيم ما پيروز شود.

 

*با توجه به شرايط و نتايج 2 تيم خيلي‌ها استقلال را برنده اين ديدار مي‌دانند، نظر شما در اين رابطه چيست؟

– الان شروع ليگ است و تازه هفته ششم را پشت سر گذاشته‌ايم و تا هفته سي و چهارم هنوز خيلي فرصت دارم و براي قضاوت خيلي زود است. خيلي از تيمهايي که الان در جدول بالا هستند آخر فصل پايين جدول خواهند بود. به نظر من دربي بازي سختي خواهد بود و اميدوارم ديدار خوبي از کار درآيد.

 

*باخت استقلال به تراکتورسازي روي روند حريف شما چه تأثيري خواهد داشت؟

– نمي‌دانم اين مسأله مربوط به استقلال است و بهتر است اين سوال از خودشان بپرسيد.

 

*اين شکست چه تأثيري روي شما دارد؟ آيا انگيزه شما را افزايش داده است؟

– نه تأثيري روي کار ما ندارد و انگيزه ما به بچه‌هاي خودمان بستگي دارد. هدف ما اين است که روز دربي خوب کار ک نيم و 3 امتياز بازي را بگيريم. ما گول اين باخت استقلال را نمي‌خوريم چون اين باخت هيچ ارتباطي به دربي ندارد.

 

*حضور در دربي براي شخص شما چقدر اهميت دارد؟

– اين بازي هم براي من مثل همه بازيها است. هميشه با تمام نيرو در بازيها شرکت مي‌کنم و بازي با استقلال فرقي با بازيهاي ديگر برايم ندارد.

 

*از هواداران 2 تيم در دربي چه انتظاري داريد؟

– انتظار دارم که فقط تيم خودشان را تشويق کنند و به حريف احترام بگذارند و کمک کنند تا بازي خوبي انجام شود. از آنها مي‌خواهم تماشاگرنماها را از استاديوم بيرون کنند تا بازي خوبي از 2 تيم شاهد باشيم.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)