مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ شهرآورد تهران همواره حساس بوده اما حساسيت اين بازي درگذشته بيش از امروز بوده است.

افشين پيرواني با بيان اينكه اين روزها بازيكنان تعصب كمتري به پيراهن تيم خود داشته و براحتي از يك تيم به تيم ديگر مي روند. همين مساله باعث شده تا حساسيت شهرآوردها روز به روز كمتر شود و ديگر آن جذابيت و حساسيت گذشته را نداشته باشد.

وي افزود: كادرفني، بازيكنان و طرفداران هردو تيم از هفته ها قبل از اين بازي براي طرف مقابل رجزخواني مي كنند از اين رو حساسيت اين بازي بيش از بيش شده و مخاطبان به دنبال واقعه خوش براي تيم خود هستند.

به گفته وي هرچند اين ديدار همانند ساير ديدارهاي اين 2 تيم در ليگ تنها 3 امتياز دارد اما برد و باختش چيز ديگري است و مدت ها نتيجه اين ديدار در اذهان عمومي باقي مي ماند از اين رو جذابيت و برد اين بازي بسيار بالا بوده و خلاف آنچه كه عنوان مي شود تنها به 3 امتياز ختم نمي شود.

مدافع اسبق و ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: برهمين اساس كادر فني و بازيكنان هر 2 تيم از ابتدا براي شكست نخوردن به ميدان مي آيند از همين رو فرصت هاي معدودي براي گلزني خلق خواهد شد.

پيرواني دراين ارتباط معتقد است تيمي كه بتواند از فرصت هاي ايجاد شده به نحو مطلوب استفاده كند مي تواند پيروز اين ميدان باشد.

وي بهترين خاطره خود را شكست تيم استقلال در فينال جام حذفي عنوان كرد و افزود:‌ در اين ديدار كه با نتيجه 2 برصفر برنده و قهرمان شديم گل دوم تيم را من زدم از آنجا كه در ليگ هم نيز عنوان قهرماني را بدست آورده بوديم آن ديدار بهترين خاطره ام در شهرآوردهاست.

همچنين دريك بازي تيم ما 9 نفره شد علي پروين سرمربي وقت پرسپوليس مرا به كنار خط خواند و گفت مواظب باش 6 تايي نشويم ! كه به وي گفتم ما امروز از اين تيم گل بخور نيستم كه همان هم شد و بازي با نتيجه تساوي بدون گل درحالي به پايان رسيد كه ما چند موقعيت صددرصد گل را از دست داديم.

وي كه 19 بار با پيراهن تيم فوتبال پرسپوليس درشهرآورد تهران شركت داشته افزود: دراين ديدار ها 10 پيروزي،6 تساوي و 3 شكست كسب كرده ام كه در نوع خود آمار مناسب و خوبي است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)