مرجع خبری پرسپولیس : چرا فقط نیکبخت شایسته محرومیت و مجازات بود و امروز سیل بازیکنانی که از حضور در تیم ملی سر باز می زنند محروم نمی شوند؟
 
ماجرای جدایی ملی‏پوشان از تیم ملی هر روز وارد فاز جدیدتری می‏شود و هیچ کس هم در تیم ملی به درستی پاسخگوی این اتفاقات نیست. مازیار زارع که طبق ادعای منصور پورحیدری، سرپرست تیم ملی بدلیل مصدومیت کناره‏گیری کرده بدون هیچ مشکلی با پرسپولیس تمرین کرد و حتی مقابل الشباب عربستان هم یکی از بهترین بازی‏هایش را به نمایش گذاشت تا نشان دهد واقعاً از جو اردوی تیم ملی راضی نبوده است. ستار زارع هم که چندی پیش بعد از انصراف از حضور در تیم ملی مدعی شده بود به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‏تواند در خدمت تیم ملی باشد، حالا بعد از گذشت چند روز ادعا می‏کند در اردوی تیم ملی مشکلاتی داشته است و جو بد اردوی تیم ملی باعث جدایی او شده است. غلامرضا رضایی دیگر بازیکن محبوب علی دایی هم به بهانه مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد، البته برخلاف سایر نفرات قبلی این بار رضایی با تایید مصدومیت خود هرگونه قهر و ترک اردو به نشانه اعتراض را رد می‏کند. به هر شکل سریال ترک اردو توسط ملی‏پوشان همچنان ادامه دارد و دیروز نیز سیاوش اکبرپور باز هم به بهانه مصدومیت از جمع ملی‏پوشان جدا شد و شاید با این روند تا نزدیکی‏های بازی با کره‏شمالی تعداد انگشت‏شماری در اردوی تیم ملی باقی بمانند…!!

اما تمام این اتفاقات در حالی می‏افتد که علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال واکنش خاصی نسبت به این رفت و آمدها نشان نمی‏دهد. او در این باره می‏گوید: « به نظرم این قضیه بیشتر یک سوء تفاهم است. هیچ بازیکنی دوست ندارد از تیم ملی قهر کند بخصوص زارع! من بهتر می‏بینم که وارد این ماجرا نشوم و بهتر است که آقای قطبی در مورد این قضیه نظر دهد. فدراسیون هم تصمیمی مبنی بر محروم کردن این بازیکنان ندارد. »
هنوز چند ماه بیشتر از ماجرای نیکبخت واحدی در فرودگاه و در پی آن، محرومیت دو ساله او از بازی در تیم ملی نگذشته که رئیس فدراسیون فوتبال به راحتی از کنار قضیه جدایی ملی‏پوشان از اردو تیم ملی می‏گذرد و حتی خیال آن‏ها را بابت محروم نشدن راحت می‏کند. واقعاً چه فرقی میان نیکبخت واحدی که از فرودگاه جیم زد و دست علی دایی را در حنا گذاشت و بازیکنان جدا شده از اردوی تیم ملی به بهانه مصدومیت و مشکلات خانوادگی وجود دارد؟ مگر تیم ملی پزشک متخصص ندارد تا مصدومیت بازیکنان را تایید یا رد کند؟ پس چطور مازیار زارع بدون هیچ مشکلی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‏شود و حتی در بازی‏های سنگین لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان می‏رود؟ شاید اگر نیکبخت هم جزء سوگولی‏های افشین قطبی به حساب می‏آمد، تا الان محرومیتش بخشیده می‏شد و انگار نه انگار که خبط و خطایی مرتکب شده است.
بهتر بود فدراسیون فوتبال همان‏طور که نیکبخت واحدی را سریعاً به کمیته انضباطی احضار کرد، دلایل جدایی دیگر بازیکنان خاطی را هم جویا می‏شد تا امروز شاهد چنین هرج و مرجی در اردوی تیم ملی نباشیم. پیراهن تیم ملی حرمت دارد و حتی نیمکت نشینی و سکونشینی در تیم ملی افتخار بزرگی محسوب می‏شود که خیلی از بازیکنان امروزی فوتبال ایران ارزش آن را هم ندارند…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)