مرجع خبری پرسپولیس : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل انتقادها از وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس را نمی دانم.

 

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم كه در پرسپولیس کار می‌کنم چون این باشگاه پر طرفدار‌ترین تیم در ایران و آسیاست و پتانسیل قهرمانی در سه جام، حذفی، لیگ و آسیا را دارد.

گمالوویچ پس از دو برد متوالی این تیم برابر فجر سپاسی و صبای قم اظهار داشت: به نظر می‌رسد شرایط بدنسازی تیم از آغاز لیگ پر نوسان بوده و بازیکنان به آمادگی لازم برای اجرای تاکتیک‌های کادرفنی نرسیده بودند.

 

وی افزود: از بدو ورود به این تیم و هماهنگی‌های لازم با کادرفنی و بازیکنان روند رو به رشدی را طی کردیم چراکه از هفته پنجم به بعد توانستیم به شرایط نسبتا خوبی برسیم تا با آمادگی بیشتر و کار روی مسائل روحی و روانی بتوانیم به جایگاه اصلی این تیم بازگردیم.

 

مربی بدنساز پرسپولیس در خصوص انتقاد از شرایط بدنسازی بازیکنان گفت: در دو بازی اخیر برابر تیم‌های دونده و جوان فجر سپاسی و صبای قم ثابت کردیم بازیکنان ما مشکل بدنی ندارند ولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند. ضمن اینکه بازیکنان باید بیشتر روی مسائل ذهنی و تمرکز در تمرینات و مسابقات کار کنند تا عملکرد واقعیشان ظاهر شود. بازیکنان ما در دو بازی گذشته خیلی دویدند و تلاش کردند و به همین خاطر حاصل تلاش خودشان را دیدند.

 

گمالوویچ ادامه داد: در بازی برابر صبا که یکی از تیم‌های مدعی به حساب می‌آید و بازی‌های زیبا و نتایج خوبی را کسب کرده، عملکرد قابل قبولی داشتیم اما دیدیم بار دیگر همه در خصوص پرسپولیس، شرایط بدنی، تاکتیک و همه چیز انتقاد کردند که به واقع من دلیل این انتقاد‌ها را نمی‌دانم. از زمانی که آمدم، می‌بینم پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می‌کند. فکر می‌کنم از هفته پنجم بهتر و بهتر شدیم و توانستیم تا حدودی انتظارات را برآورده کنیم.

 

مربی بدنساز سرخپوشان درباره آینده پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه، مربی، بازیکن و همه و همه باید تلاش کنیم در سه جام پیش رو حساب شده، منطقی و موفق عمل کنیم چون پرسپولیس پتانسیل لازم برای موفقیت‌های مستمر در ایران و آسیا را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)