مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به نتايج ضعيف اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر گفت: به نظر من به اندازه كافي به حميد استيلي فرصت داده شده است و بهتر است خود او از اين سمت كناره گيري كند.

رضا شاهرودي اظهار داشت: نتايجي كه پرسپوليس در اين فصل به دست آورده است به هيچ وجه شايسته اين تيم نيست و هرچه سريعتر براي حل اين مشكل بايد چاره انديشي شود.

وي تاكيد كرد: البته وقتي تيمي چنين نتايج ضعيفي به دست مي آورد تنها سرمربي مقصر نيست و تمام دست اندركاران باشگاه از تداركات تا مديريت در اين شرايط سهيم هستند.

شاهرودي گفت: هيات مديره باشگاه پرسپوليس بايد هرچه سريعتر براي حل مشكلات اين تيم اقدامي انجام دهد و اگر تغيير سرمربي را به صلاح اين تيم مي دانند بهتر است اين كار به موقع انجام شود تا شوك لازم به پرسپوليس وارد شود.

وي ادامه داد: به نظرم اگر خود استيلي از سمت خود استعفا كند بهتر است. البته او بايد بر اساس شرايط به جمع بندي لازم در اين زمينه برسد.

بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در پايان اظهار داشت: اميدوارم هرچه سريعتر مشكلات پرسپوليس حل شود و اين تيم به وضعيت مطلوبي كه مورد انتظار هواداران است بازگردد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)