مرجع خبری پرسپولیس : رسانه های عربی منطقه به تحلیل شکست پرسپولیس مقابل بنیادکار پرداختند و فوتبال ایران را در حال سقوط نامیدند.

رسانه‌هاي عربي منطقه در تحليل ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران و بنيادكار ازبكستان به ضعف عمومي فوتبال ايران در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا اشاره كرده و اعلام كردند تيم‌هاي ايراني به شدت خسته، بدون استراتژي، هماهنگي تيمي و عزم عبور از حريفان برخوردار بودند كه آخرين نمونه‌ي آن را در توقف پرسپوليس در مقابل 90 هزار تماشاگر پرشور اين تيم كه يك غنيمت و يك بازيكن اضافه براي اين تيم مي‌توانست به شمار بيايد، بود.

تلويزيون الراي در تحليل اين بازي گفت: حتي اگر بازي به وقت اضافه كشيده مي‌شد، پرسپوليس توان پيروزي بر تيم بسيار خوب بنيادكار را كه به لحاظ حركت تيمي از رقيب سرخپوش خود جلوتر بود، نمي‌توانست متوقف كند.

دبي اسپورت با اشاره به تمركز بسيار خوب تيم پيروز ميدان در خط دفاع و ميانه‌ي زمين بنيادكار را داراي برنامه و استراتژي خاص توصيف كرد و گفت: حتي ستارگان فوتبال پرسپوليس از جمله علي كريمي علي‌رغم اينكه در لحظاتي گوشه‌هايي از هنر خود را به نمايش مي‌گذاشت، اسير اين تمركز به ويژه در خط دفاعي شده بودند.

تلويزيون عمان با انتقاد از بازي نيكبخت واحدي او را يك مهره‌ي اضافي كه تيمش را از كوران مسابقه خارج مي‌كند، برشمرد.

گزارشگر الجزيره اسپورت كه دائما به حضور پرشور 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي اشاره مي‌كرد، گفت: تيم‌هاي ايراني به باخت در ورزشگاه آزادي عادت مي‌كنند. در ورزشگاهي كه قلب فوتبال ايران است.

تلويزيون ورزشي عربستان نيز اعلام كرد: تيم پرسپوليس همانند ساير تيم‌هاي ايراني از يك روند كند برخوردار بود و نتوانست به بازي در مقابل بنيادكار سرعت بدهد. ضمن اينكه تيم بنيادكار به خوبي از قدرت بدني خود در طول مسابقه استفاده كرد.

تلويزيون سوريه نيز با بيان اين مطلب كه براي شكست پرسپوليس ريوالدو فقط چند ثانيه زمان احتياج داشت، وجود او را يك نعمت براي تيم ازبكستاني توصيف كرد.

از سوي ديگر تلويزيون اردن با اشاره به ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و بنيادكار آن را تير خلاص به حضور نلو وينگادا مربي سابق تيم ملي اردن برشمرد و گفت: به نظر مي‌رسد كار وينگادا در فوتبال خاورميانه به اتمام رسيده است.

تلويزيون شارجه نيز با پخش كامل اين ديدار درخصوص آن گفت: فوتبال ايران با شكست پرسپوليس گامي ديگري به سقوط كامل در يك سال گذشته نزديك شد و حالا همه‌ي نگاه‌ها به ديدار تاريخي ايران و كره شمالي در پيونگ يانگ دوخته شده است.

جمع‌بندي رسانه‌هاي عربي در تحليل گزارشگر تلويزيون العراقيه اسپورت كامل مي‌شود كه مي‌گفت: فوتبال ايران در دور رو به افول خود با از دست دادن لژيونرهاي خود كه به خارج از اين كشور مهاجرت مي‌كنند و سازمان بدون برنامه‌ي فوتبال اين كشور كه در يك سال اخير به فساد، حاشيه و تكثر مسابقات رسمي مواجه شده است، از روزهاي اوج خود فاصله مي‌گيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)