مرجع خبری پرسپولیس : سوت پایان بازی شنیده می شود و شعارها علیه انصاری فرد و علی آبادی شدت می گیرد. محمد اخوندی هاج و واج مانده و حالا دیگر پای هیچ لیدری وسط نیست و همه شعارها کاملا خودجوش است. شعارها انتخاباتی هم می شود و این باعث می شود تا برخی لیدرها، ماموران حراست سازمان و گارد ضدشورش هم وارد می‌شود تا هواداران عصبانی پرسپولیس را به بیرون از ورزشگاه هدایت کنند. مدیران با ناراحتی وی ای پی را ترک کردند و به سمت رختکن رفتند و تا زمانی که از پله‌ها پایین می‌رفتند فحش می‌خوردند. فرخزادی فقط سرش را تکان می‌داد و وینگادا هم چوب پرچم خورد و هم آب معدنی.البته او معنای فحش‌های هواداران را نمی دانست وگرنه مثل افشین قطبی پس از بازی مقابل صبا فصل گذشته همان پنج شنبه شب تهران را ترک می‌کرد. 

مهدی تاج تویوتا کمری سفید رنگش را کنار پارکینگ دریاچه ورزشگاه آزادی پارک می‌کند و در حالیکه کارت ویژه AFC را در دست دارد کت مشکی رنگش را می‌پوشد و به سمت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی می‌رود. هواداران پر شور پرسپولیس هجوم آورده‌اند و درحالی‌که کمتر از 15دقیقه به آغاز بازی پرسپولیس- بنیادکار مانده، پرسپولیسی‌ها که حالا دیگر از پر شدن طبقه اول مطمئن شده‌اند برای نشستن روی سکوهای طبقه دوم از یکدیگر سبقت می‌گیرند.


در وی آی پی چه خبر بود؟

ورزشگاه در حال پر شدن بود که شایعه‌ای میان هواداران پیچید.احمدی نژاد به ورزشگاه می‌آید. اما با توجه به اتفاقات بازی عربستان این خبر باور کردنی نبود. به هرجهت عباس انصاری فرد،مجید فرخزادی،محمد آخوندی از همان آغاز بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند که مهدی تاج هم به آنها اضافه شد و با همان گوشت شیرینی‌های خاصش با آنها به خوش و بش پرداخت. البته درحالیکه مشغول خوش و بش کردن بود سلطان هم وارد جایگاه شد تا حسابی تشویق شود. او هم با همه خوش وبش کرد اما رفت بغل دست همایون بهزادی نشست تا شائبه انتخاباتی و حمایت از یک کاندیدا ایجاد نشود. سردار عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ هم اضافه شد تا وی آی پی شلوغ‌تر از هميشه هم بشود. همه با لب‌هایی خندان و امیدوار.


وقتی علی آبادی و سعیدلو آمدند

بازی از دقیقه 30 گذشته بود و درست زمانی که شایعه حضور احمدی نژاد دهان به دهان می‌گشت و عادل فردوسی پور چند دقیقه بود که گزارش بازی را به عهده گرفته بود، اسکورت‌هایی با بی‌سیم، لبه جایگاه ویژه را اشغال کردند تا همه مطمئن شوند که احمدی‌نژاد آمده است اما چند ثانیه بعد همه به جای احمدی نژاد شاهد حضور معاونانش بودند.محمد علی آبادی،معاون رئیس جمهور و به قول جواد خیابانی پدر ورزش ایران! و علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور وارد جایگاه ویژه شدند تا همه وی آی پی نشنینان به احترام او از جایشان بلند شوند. تماشاگران هم که از نحوه بازی پرسپولیس به هیچ وجه راضی نبودند هیچ عکس العملی نشان ندادند.اتفاقا پاقدم آنها اصلا خوب نبود و ریوالدو توسط نبی باقری‌ها در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی را ریوالدو مثل آب خوردن به گل تبدیل کرد.


شعارها استارت خورد

برنامه ورزش از نگاه دو شکست خورد.جهانگیر کوثری و امید گلمکانی که در چند هفته گذشته با پخش گزارش‌هایی مبنی بر رعایت فرهنگ در ورزشگاه‌ها به بینندگان قول داده بودند تا در ورزشگاه دیگر هیچ‌کس شاهد صحنه های شعار دادن‌ها علیه مدیران و بازیکانان نباشند حسابی شرمنده شدند.دقیقه 75 اولین شعارها علیه عباس انصاری فرد سر داده شد:«انصاری فرد حیا کن، پرسپولیسو رها کن!» روند بازی نا امیدکننده است و تعویض‌های وینگادا چنگی به دل نمی‌زند. حالا نوبت وینگاداست:«وینگادا حیا کن،پرسپولیسو رها کن!» شعارها رنگ و بوی تند تری می‌گیرد:«توپ تانک فشفشه،وینگادا….»این شعار معروف برای عباس انصاری فرد هم تکرار می شود.


برویم بهتراست

اسکورت‌های علی آبادی در دقیقه 80 به پدر سازمان ورزش! توصیه می‌کنند تا ورزشگاه را ترک کند. همین که علی‌آبادی از جایش بلند می‌شود تا همراه با سعیدلو جایگاه را ترک کنند مهدی تاج هم از جایش بر می‌خیزد. اوضاع اصلا خوب نیست. شعارها با بلند شدن علی آبادی و سعیدلو و تاج به سمت آنها نشانه می‌رود.حالا این علی‌آبادی است که برای اولین بار این شعار را می‌شنود:«علی آبادی حیا کن،ورزشو رها کن!» در حین ترک جایگاه برخی هواداران پرسپولیس که نزدیک وی آی پی هستند هر چه در دست دارند به سمت وی ای پی پرتاب می‌کنند. اسکورت‌ها دیوار انسانی تشکیل می‌دهند تا هیچ شی خاصی به علی آبادی و سعیدلو برخورد نکند. علي‌آبادي و سعيدلو تمايلي به گفت‌وگو با خبرنگاران نداشتند و تنها به ذكر اين جمله بسنده كردند كه: «پرسپوليس خوب بازي كرد فقط نتوانست گل بزند.»آنها در پاسخ به اين سوال كه آيا پروين به پرسپوليس بازمي‌گردد فقط لبخند زدند و ورزشگاه را ترك كردند. البته این لبخند لحظاتی بعد به عصبانیت تبدیل شد. چوب پرچم‌های کاغذی که درآن پرچم ها عکس احمدی نژاد در حین شوت زدن با پس زمینه قرمز چاپ شده و در طرف دیگرش از طرف باشگاه پرسپولیس از رئیس جمهور به خاطر واگذاری سهام پرسپولیس تشکر شده به سمت وی ای پی پرتاب می‌شود. بطری‌های آب معدنی ،پس مانده‌های ساندویچ، چوب بستنی،پرچم‌های پرسپولیس و حتی رنگ های قرمزی که برای رنگ کردن صورت‌ها استفاده می شود به سمت وی آی پی پرتاب می‌شود. فحش‌ها رکیک تر می‌شود و کاری می‌کند که علی پروین از جایش بلند شود و به هواداران بگوید فحش ندهید. علی‌آبادی، سعیدلو و تاج رفته‌اند. عباس انصاری‌فرد را کارد بزنید خونش در نمی‌آید. شعار جدید و بسیار رکیکی شنیده می‌شود که خطاب به بازیکنان است:«بازیکن بی غیرت ………..»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)