مرجع خبری پرسپولیس : مدیر برنامه های دنیزلی، درباره خبر حضور این مربی تركیه ای در پرسپولیس، به درآمد سالانه دو و نیم میلیون یوریی وی اشاره و ابراز امیدواری كرد، مطرح شدن نام دنیزلی برای كمرنگ كردن مشكلات تیم نباشد.

شهراد ناظمی، گفت: هر بار هر كدام از تیم ها به خصوص پرسپولیس به مشكلاتی دچار می شوند، مسئله حضور دنیزلی را مطرح می كنند؛ این قرارداد مانند هر قرارداد دیگری دو طرف دارد.

مدیر برنامه های مصطفی دنیزلی افزود: اینكه پرسپولیس به حضور دنیزلی تمایل دارد، جای تشكر دارد، ولی باید دید كه آیا امكان حضور مصطفی دنیزلی در ایران وجود دارد یا خیر ؟

ناظمی گفت: چه بسا برخی از افراد بخواهند از محبوبیت مصطفی دنیزلی استفاده كنند، البته نمی خواهم بدبینانه به موضوع نگاه كنم. دنیزلی با باشگاه بشكیتاش قرارداد دارد و با كسب قهرمانی این فصل سوپر لیگ تركیه، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را هم كسب كرده است.

مدیر برنامه های مصطفی دنیزلی تاكید كرد: باشگاه بشیكتاش برای فصل آینده، افزایش سرمایه داده است و هم اكنون دنیزلی دو و نیم میلیون یورو درآمد دارد كه برای فصل آینده، این مبلغ زیادتر خواهد شد و همه این موارد سبب می شود حضور دنیزلی در ایران، بسیار دشوار شود.

ناظمی، با اشاره به علاقه دنیزلی به ایران گفت: وقتی یك مربی از كشور خود به كشور دیگری می رود، درآمد بیشتر از كشور خود می خواهد و همه این هزینه ها، بیشتر از بضاعت پرسپولیس است.

مدیر برنامه های مصطفی دنیزلی تصریح كرد: باشگاه پرسپولیس تا این لحظه، هیچ پیشنهادی را به این مربی تركیه ای نداده است و این موضوع را به صورت رسمی به این مربی اعلام نكرده اند.

ناظمی تاكید كرد:

 رفتن به فوتبال كشورهای عربی سبب می شود از نظر مالی برای مربی، وضع خوبی پدید آید، ولی از نظر افتخارات چیزی برای مربی ندارد. برخی وقت ها هم وضع عكس این موضوع است، ولی در انتقال به پرسپولیس هیچ كدام از این موضوع ها وجود ندارد، مگر اینكه شرایط خاصی وجود داشته باشد كه این هم از نظر حرفه ای قابل توجیه نیست.

مدیر برنامه های مصطفی دنیزلی خاطرنشان كرد: وقتی دنیزلی به ایران آمد و با “پاس” قرارداد بست، همه گفتند كسی با این مربی در اروپا قرارداد نمی بندد، ولی پس از پرسپولیس، قرارداد خوبی به وی پیشنهاد شد.

ناظمی گفت: در یكی از بازی های پرسپولیس، دنیزلی به قدری از نظر بازیكن دست خالی بود كه مجبور شد 9 هافبك به زمین بفرستد و تیم اصلاً دفاع نداشت.

مدیر برنامه های مصطفی دنیزلی افزود: اگر بازیكنان كنونی پرسپولیس در اختیار وی بود، وضع خیلی تفاوت می كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)